Donderdag 8 februari heeft Jasmijn voor de tweede keer haar inentingen gehad. Ze heeft daar enorm veel last van gehad. En nu waren we gisteren op een verjaardag en heeft ze een hele tijd liggen krijsen. Ze had duidelijk darmkrampjes en wilde haar laatste fles ook niet drinken. Terwijl ze eigenlijk al weken geen krampjes meer heeft. Zou dat nog een bijwerking kunnen zijn van de spuiten.
hi, beetje laat :oops: ze heeft dit de eerste keer niet gehad?
Noah is afgelopen vrijdag geprikt voor de eerste keer en volgens mij kunnen ze er best wat langer nog last van hebben…ik bedoel het is toch wel een impact. Ik zit me nu net te bedenken, zou ze misschien ook niet gewoon ziek kunnen zijn???
oh, ja had Freja dus ook heeeeeeeel erg last van de afgelopen dagen. Vorige week donderdag prikjes gehad, ook de 2e serie. En toen ineens een paar dagen achter elkaar krijsen, terwijl ze normaal nooit zo huilt. Poepjes laten, ik hoorde haar darmpjes gewoon rommelen. Tijdens de krampjes hoefde ik ook de fles niet te geven, moest echt even wachten tot het over was. Nu lijkt het weer voorbij te zijn gelukkig. Zo zielig he?
Mijn 1e kindje had dit precies hetzelfde na de 2e inenting. Toen had ie ineens 8 diarreeluiers de volgende ochtend. Kon hem dus mooi ophalen van de creche.