Het overgrote deel van de bijvoeding wordt door Nikkie keurig weer naar buiten gewerkt. Ze hapt keurig en kauwt ook (ze eet a la rapley), maar daarna belandt het op haar slab. Brood eet ze nog het beste, fruit en groente vindt ze eigenlijk maar onzin.
Moet ik me hier zorgen om maken, of nog gewoon een tijdje aankijken?
Hebben jullie nog tips?
Eet ze wel uit n potje, of heb je dat nog niet geprobeert?
@Chrissy wrote:
Het overgrote deel van de bijvoeding wordt door Nikkie keurig weer naar buiten gewerkt. Ze hapt keurig en kauwt ook (ze eet a la rapley), maar daarna belandt het op haar slab. Brood eet ze nog het beste, fruit en groente vindt ze eigenlijk maar onzin.
Hebben jullie nog tips?
Het lijkt wel of je Xander zijn eetgewoonte beschrijft
hij spuugt ook bijna alles uit. ALleen brood eet hij wel redelijk
Hij krijgt ook vaak op zijn rapleys, maar het merendeel belandt op de grond. Van een lepel eet hij alleen bij mijn moeder en mijn man :roll: en dan nog niet heel veel
. Hij was voor heen een flesweigeraar en nu lepelweigeraar :?
Ik maak me er ook best wel zorgen om, maar ik ben van de week bij het CBgeweest en heb het gezegd en ze hebben me verder niets gezegd wat te doen. Zij maakte er geen probleem van. Ik denk maar zo, het komt nog wel
daarom is het toch bijvoeding??
nee hoor ik zou me geen zorgen maken nog, al doende leren ze
@jet wrote:
@Chrissy wrote:Het overgrote deel van de bijvoeding wordt door Nikkie keurig weer naar buiten gewerkt. Ze hapt keurig en kauwt ook (ze eet a la rapley), maar daarna belandt het op haar slab. Brood eet ze nog het beste, fruit en groente vindt ze eigenlijk maar onzin.
Hebben jullie nog tips?
Het lijkt wel of je Xander zijn eetgewoonte beschrijft
hij spuugt ook bijna alles uit. ALleen brood eet hij wel redelijk
Hij krijgt ook vaak op zijn rapleys, maar het merendeel belandt op de grond. Van een lepel eet hij alleen bij mijn moeder en mijn man :roll: en dan nog niet heel veel
. Hij was voor heen een flesweigeraar en nu lepelweigeraar :?
Ik maak me er ook best wel zorgen om, maar ik ben van de week bij het CBgeweest en heb het gezegd en ze hebben me verder niets gezegd wat te doen. Zij maakte er geen probleem van. Ik denk maar zo, het komt nog wel
nou Jet dat doe Lev natuurlijk nooit :liar: :liar: :liar:
:roll: hier hetzelfde dus he…
Juul krijgt het af en toe voor elkaar om (voorral) het avondeten bij de laatste hap helemaal eruit te gooien. Waarom dat hij het doet??? ik zou het niet weten…
"Lydia, Lev was ook weinig gegroeid in de lengte he…
vorige week was hij nog maar 68,5cm… zo’n ukkie…
@jet wrote:
Ik meldde het ook op het cb en zij zeiden er verder eigenlijk ook niets over.
Voorlopig maak ik me ook nog niet echt zorgen, maar ik vind het gewoon wat vreemd. Misschien wel omdat Bo vanaf het begin (naja, wat startproblemen met de groentenhap) heel goed heeft gegeten.
Jet, Xander en Nikkie zijn net zo oud. En Nikkie is ook geen lange darm, ze is 67 cm. En hoe zwaar is Xander? Nikkie woog 2 weken geleden 7400 gram.
@truusje wrote:
Eet ze wel uit n potje, of heb je dat nog niet geprobeert?Heb ik gisterenavond maar eens geprobeerd. Ik heb de indruk dat dat iets beter ging. Wel een 15 maanden potje, want die gladgepureerde 8-maanden-potjes…brrr, dat vind ik dus niks. Maar ik blijf toch bij rapley.
@Chrissy wrote:
Jet, Xander en Nikkie zijn net zo oud. En Nikkie is ook geen lange darm, ze is 67 cm. En hoe zwaar is Xander? Nikkie woog 2 weken geleden 7400 gram.
Hij weegt 8920 gram. Hij zit met zijn gewicht precies op het gemiddelde, maar zijn lengte zit er redelijk wat onder :think: