bijvoeden met 4 maand mag weer.....

ik vind het allemaal maar gezeik om niks.

zoals hier al staat wij hebben ook vroeg hapjes gehad.

mijn kleine meid is 4 manden en geniet van haar groente hapje en als ze 5 a 6 manden is krijg ze ook fruit er bij.

cb laat ik ook lekker praten ik heb er een goed gevoel bij.

de dochter kan nu eindelijk goed poepen en pakt nu het ritme goed op.

dat was een ramp met alleen de fles.



prima als iemand dat niet wil doen.maar probeer de gene die het wel doen lekker in hun waarde te laten.

iedereen doet het andes met zijn of haar kind en we worden allemaal gezond groot.

:think: :think: :think:

liefs :vlinder:

Hier ook zo’n CB arts…het zou volgens haar best weer mogen…

Ik heb vriendelijk bedankt en gezegd gewoon te wachten…geen discussie/geen verwijt…gewoon verschil in mening…



Nu gaf ze in haar betoog wel aan dat de kans op vast-voedsel-weigeren misschien minder zou worden als we niet zo lang zouden wachten met beginnen…

Ook dit vond ik een beetje onzin…maar goed. Mijn oudste was een vast-voedselweigeraar…en heeft eerst 6 maanden volledige BV gehad (daarna gemengd met KV)…

Elias zit nu ook al bijna aan de 6 maanden,maar is een flesweigeraar,dus ik zie de noodzaak van BV volhouden des te meer in…staat wat mij betreft los van starten met vast voedsel…

Te snel starten met vast voedsel heeft echter wel effect op mijn productie (vraag-aanbod veranderd), dat wil ik wel strak in de gaten houden ivm het flesweigeren,anders krijgt hij niets meer binnen…dus…wij wachten.

NIET strak tot de 6 maanden, op een weekje al het niet aankomen…wat ons betreft is het volgende week zover!



Ik heb er vertrouwen in dat hij het wel gewoon gaat pakken!

Ondanks de BV…kortom, een CB is een leuk weeg en meet station,maar daar blijft t wat mij betreft gewoon bij…