misschien hebben jullie enig idee waarom een kindje van 3 maanden de hele tijd heel druk met haar handje inhaar mondje zit te duwen ,
ze bijt continu op haar handje
en soms duwd ze het er iets te ver in , :roll:
ik probeer haar steed het speentje te geven ,
maar dat wil ze niet ze wil op haar hand bijten
dat heeft ze eigelijk altijd al gedaan ,
maar nou is het net of ze pijn heeft en tandjes is het nog erg vroeg voor ,en ik zie ook niks in het mondje van komende tandjes of spruw of zo
Omdat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn is iets in je mond te hebben wat een beetje formaat heeft!
Meiden hier deden t ook… Nu alleen nog maar een duimpje of wijsvinger (en ja, ook nog wel eens achter in dr strot :roll: )
Als je heel klein bent, heb je ook nog maar een heel klein duimpje en al best een grote mond Dan is een hand veel fijner…
hier oook hoor en kwijlen dat ze dan doet :shock: :lol: van die lange pakkerige draden van een meter lang hahahaha
het liefst maakt ze er ook nog geluid bij , dan hoor je whoeahwhawhabffffffboewha nouja zoiets :lol: :lol: :lol:
@pegje wrote:
misschien hebben jullie enig idee waarom een kindje van 3 maanden de hele tijd heel druk met haar handje inhaar mondje zit te duwen ,
ze bijt continu op haar handje
en soms duwd ze het er iets te ver in , :roll:
ik probeer haar steed het speentje te geven ,
maar dat wil ze niet ze wil op haar hand bijten
dat heeft ze eigelijk altijd al gedaan ,
maar nou is het net of ze pijn heeft en tandjes is het nog erg vroeg voor ,en ik zie ook niks in het mondje van komende tandjes of spruw of zo
Jasper doet hetzelfde, wordt er soms misselijk van…
nu heeft hij het duimen wat beter onder de knie, en wordt hij al rustiger… zelfs het speentje pakt hij opeens… :roll:
Hier precies hetzelfde hoor.
Soms denk ik ook wel zal je er dan niet van leren dat je steeds zo’n vuistje te ver in je strot steekt? Maar nee hoor, 2 tellen later gewoon weer hops naar binnen dat vuistje :mrgreen:
hier t liefst 2 vuistjes tegelijk :mrgreen:
oooh gelukkig dat mijn meisje niet alleen is , ik vond het heel gek , net of er een tandje aan komt , maar er is niks van te zien :think:
chiara ook hoor! Die hele hand gaat erin. De geluidjes en het kwijlen erbij maken dat ik er elke keer weer om moet lachen! Overigens heb ik wel het idee dat hier een tandje doorkomt. Tis echt knoerdhard het tandvlees…
Herkenbaar :mrgreen:
Milan stopt ook constant hele vuistje in de mond,duimpje kan ie nog niet vinden en speen wil ie niet
Zal vanzelf wel over gaan als handjes straks groter worden :lol:
@Cindy1980 wrote:
:lol: :lol:
Dat hoop ik toch wel zeg!
hier ook een handjeseetster hoor!
Ze wil geen speen, ze wil haar HELE hand…en maar kwijlen 8)
Ze zuigt nu trouwens ook op 2 vingertjes (de middelste :inlove: )
zooo lief…maar eigenlijk ben ik er geen voorstander van…
(duim zelf ook nog geregeld :oops:, en ben bijna 30 :oops:)
hahahahaha
Ik moet zo lachen om al die reactie`s.
Mijn knulletje doet het ook idd, het liefst zijn hele hand.
Als ik dan naar hem kijk dan kijk hij terug met een blik van “doe ik iets raars ofzo”
Een speen wilt hij ook niet maar ook hij kwijlt als een bezetene.
Zijn shirt is soms klets nat en met knuffelen zit ik zelf ook wel eens onder.
@Mip wrote:
@Cindy1980 wrote:
:lol: :lol:
Dat hoop ik toch wel zeg!
Hier kan mamma nog steeds haar vuist in haar mond krijgen :shock:
Maar ik heb dan wel een hele grote mond (of hele kleine vuistjes :lol: )
Nee zonder gekheid Yari zit ook constant met z’n knuistjes in zijn mondje, vanmiddag had hij bij toeval z’n duimpje gevonden :thumbup: :lol:
Ik doe eigenlijk iedere keer z’n speentje terug in zijjn mondje, maar ik ben bang dat dit manneke een echte duimelot gaat worden.
Yari kwijlt ook al zo veel, ik dacht dat ze dat pas gingen doen met tandjes krijgen of niet? :think:
:-*
@mamma van sharondenise wrote:
Hier kan mamma nog steeds haar vuist in haar mond krijgen :shock:
Maar ik heb dan wel een hele grote mond (of hele kleine vuistjes :lol: )
Haha, dat kan ik ook :mrgreen: :mrgreen:
@mamma van sharondenise wrote:
Yari kwijlt ook al zo veel, ik dacht dat ze dat pas gingen doen met tandjes krijgen of niet? :think:
:-*
Hoeft niet, maar t kan wel hoor. Maar rond deze leeftijd ontwikkelen de speekselklieren zich.
Maar vandaag bij Emma wel haar eerste tandje ontdekt!
Ze kwijlt al (2?) maanden, denk niet dat dat HET teken was… meer de spuitpoep sinds een dag of 10
en dat ze opeens minder goed doorsliep (tegelijk met de spuitpoep begonnen)
Nou heb geprobeerd of ik mijn knuist in mijn mond krijg maar nee dat lukt niet :lol: Of mijn mond is te klein of mijn handen te groot :lol:
Maar eh hier nog zo’n beeb tot op kookhalzen af, af en toe :inlove: Maar ach zal wel bij de ontdekking horen of zo en dat kwijlen is geloof ik voorbereiding op voedsel :think: