Bijten op de bedrand

Onze kleine meid heeft het staan in bed ondervonden.

NU ze ook nog boven en onder 2 tandjes heeft, begint ze op de bedrand te knagen.

De meubels zijn geschildert, dus ze bijt verfrestjes van het bed af.

Zou dit kwaad kunnen???

Ik weet hier zo geen antwoordt op maar lees ff mee… want mijn dochter bijt ook op de bedrand!!!

Heb je zelf het bedje geverfd of komtie zo uit de winkel?

Ik heb een ledikantje zelf opgeknapt en met speciale verf gedaan die geen kwaad kon voor kinderen.



Ik neem aan dat als het een bedje uit de winkel is, dat het dan geen kwaad kan, maar dan zou je even naar de winkel kunnen belln om advies.



Succes met je knagertje :wink: :lol:

Google ff op kribbebijters. Wel prijzig, maar nadat Cayla echt haar mond vol houtsplinters had was het dé oplossing! Niet meer gebeten, ook niet aan de andere kant!

We hebben het bedje zelf opgeknapt, hebben er toen niet echt aangedacht om het met specialle verf te doen. Vroeg me daarom af of dat echt kwaad zou kunnen.

Ik denk dat wij die kribbebijters ook maar eens gaan kopen.



Bedankt voor de tip :thumbup:

het is ook wel een fase denk ik hoor…

sophie heeft dat ook een tijd gedaan, maar is vanzelf over gegaan…

Luna deed dit ook zo erg.

Ik heb toen deze gekocht





NOGA

Bijtrail voor babybed

€ € 3.99

t kan wel kwaad als je het mte gewone verf hebty gedaan. Plakaatverf kan geen kwaad!



Het is gewoon een chemishce stof en daarom wordt altijd aangeraden dan mat plakaatverf te schilderen.



maar van hoeveel en hoe erg kwaad het kan, geen idee!

Faith, waar heb je die bijtrail gekocht??



Ik dacht ook al dat wel kwaad kon, wil er dus zeker wat mee gaan doen.

Toen we het schilderde was ik zwanger en had daar helemaal niet aangedacht.

Onze kinderen hebben dat ook een paar keer gedaan en daarna vonden ze het niet meer leuk. Hier hebben ze er niks aan over gehouden :slight_smile:

Hier al een hele kale bedrand en vaak een mondje vol verfstukjes. Dus bedankt voor de tip!

ikea :mrgreen:

ja wou ik ook zeggen bij ikea hebben ze die dingen ook

die van de ikea passen dus net niet op onze bedrand :?

Baal ervan, want vind 30 euro toch best veel voor zo’'n rand.



Iemand anders nog ideeen??

marktplaats maybe?