Bijten... auw!

Meike heeft ong. 1,5 maand nu tandjes, is ze dus echt aan t ontdekken.

Eerst was dat alleen bij de middagvoeding, als ze ging bijten ging (.) weg. Later ben ik gestopt, en krijgt ze nu gewone melk.

Nu is t ook smorgens en savonds, net als ze klaar is met drinken, als ze nl nog niet klaar was, dan gaat ze zitten jengelen…

Iemand tips zodat ze niet meer bijt?? of moet ik echt gaan stoppen om er van af te komen??

Dat wil ik eigenlijk niet, want Meike is echt n (.)(.)-monster :inlove: maar bijten vind ik echt heel erg pijn doen, en dan schiet er wel s n woord uit mn mond wat ik niet wil…

Robin drinkt ook nog lekker bij mij en ik merk dat hij vooral bijt als hij net nieuwe tanden heeft gekregen. Duurt een week of 2-3 tot ie aan het gevoel gewend is of zo en dan doet hij het niet meer. Wat ik wel doe is hem iedere keer als hij bijt meteen loshalen, mijn shirtje na beneden en zeggen ‘Robin, je mag niet bijten, zachtjes doen!’ Niet dat hij zich daar veel van aan trekt want meestal krijg ik een dikke grijns terug, maar na een paar dagen houd hij er toch mee op…

Ik doe dus precies t zelfde, en krijg ook zo’n heerlijke grijns terug! :inlove:

Maar doet toch wel verrekte pijn… :frowning:

Ja, helaas wel :shifty:

boefjes zijn het ook he…

vanavond laatste x… :cry: bijten wordt steeds harder, en heel vlug al na n halve minuut… :cry: :cry: :cry: :cry:

:hug:

:hug: wat bij mij hielp was goed kijken naar mn dochter. Voor ze gaan bijten trekken ze namelijk eerst hun eigen tongetje terug. (zo slim zijn die ukkies dan nog wel he? ;)) Dan deed ik snel mijn vinger ertussen en koppelde L.iv af. En dan ook even geen melk meer voor haar. Ze hield er gelukkig al snel mee op! Ze heeft me nu al maanden niet meer gebeten.

ze dronk nog maar n paar seconden en dan beet ze al… vannacht heeft ze de laatste keer gehad… 444 dagen volgehouden!

Hier is’t ook bijna afgelopen, hoor :hug: Het doet gewoon (zonder bijten dus) té veel pijn, lijkt wel of mijn tepels er niet meer tegen kunnen :oops: , alleen heb ik nog nooit afgebouwd(op mijn wens), dus ik ben er niet zo’n held in en vind nee zeggen nogal moeilijk :shifty: , maar het besluit staat vast, dit doet gewoon te veel zeer…

eisblume, ik ben gewoon gestopt, denk dat Meike er ook genoeg aan had, ze vindt de fles ook best gelukkig!

ik kolf nu als mn (.)(.) gespannen zijn, heel klein beetje af en masseren onder de douche

en ik heb weer echt lingerie aan :dance:

@groenelimo wrote:

en ik heb weer echt lingerie aan :dance:

Haha, dat is best lekker he :mrgreen:

autsj lizz bijt ook sinds gister maar is nog maar 5 maanden en kan geen tand of iets

ontdekken ik zeg ook heel hard au en dan schrikt ze wel maar gaat ze lachen

:roll:

Hier ook een bijtertje. Van de week beet hij dusdanig hard (en trok daarbij ook nog eens) in m’n tepel dat er een sneetje in zit. Heel raar, hij bijt trouwens bijna altijd links.

Ik hoop niet dat dit te erg gaat worden want ik wil eigenlijk nog wel een paar maandjes doorgaan.