Bijna zindelijk?????

Hoi,
Even wat tips gevraagd? Mijn zoontje van 2,5 wil wel volgens mij maar snapt maar niet waar een onderbroek voor dient. Als hij overdag in zijn blote kont loopt dan plast hij netjes op het potje. Zelfs de grote boodschap is al een paar keer voorgekomen. Maar zodra ik hem een onderbroekje aandoe gaat het mis, binnen 5 minuten is zijn broek nat. Toch leg ik hem heel duidelijk uit dat hij nu geen luier aan heeft, maar blijkbaar snapt hij het maar niet. Hebben jullie nog tips, want hij is er bijna volgens mij??? Alvast bedankt… ???

Hum… apart! Mss niet meer in zijn blote kont laten lopen en altijd een onderbroekje aandoen, dan zal hij het op den duur wel door krijgen, denk ik. En er vaak over praten, ik heb gemerkt dat dat bij mijn zoon heel erg geholpen heeft. Vaak uitleggen en voordoen, en vertellen dat dat en dat kindje ook een onderbroekje draagt (dit helpt alleen als hij dat kindje leuk vindt en er naar opziet dus een ouder vriendje of neefje) en daarom ook naar de wc/potje moet enz. Hij heeft het tweede deel al door, dus het deel van onderbroek naar beneden dat moet dan ook nog wel goed komen!! Succes

idd wat leila zegt
hij is nu gewend aan; blote billen op het potje en heb ik wat aan dan kan ik gewoon plassen.
waarschijnlijk dat hij die onderbroek gewoon voor een luier aanziet,…
succes