Tot gisteren voelde ik mij prima, helemaal klaar om te bevallen. De eindstreep is in zicht.
Ik ben bij Mats en Aukje beide met 39+4 bevallen en zover ben ik inmiddels weer.
Maar nu ben ik sinds vannacht vreselijk verkouden, heb een kop vol snot en erge hoofdpijn. Ik heb het er benauwd van.
Nu las ik dat de kans dat je weeën krijgt terwijl je “grieperig” bent erg klein is. Je lichaam wil eerst herstellen.
Klopt dit? Of zijn jullie gewoon bevallen ondanks dat je niet lekker was? Ik zou namelijk niet weten hoe ik met deze benauwdheid en 0,0 energie zou moeten bevallen.
Ineens hoop ik dus dat het nog even duurt.
koorts kan weeen opwekken, dus over dat herstellen lijkt me een fabeltje…
Ga anders ouderwets stomen :
teil kokend water , evt een dot dampo oid erin, handdoek over je hoofd en snuiven maar !
een ui doormidden snijden en op je nachtkastje zetten helpt ook.
Vooral NIET gaan zitten snuiten want dan duw je het snot je holtes in en krijg je straks bij/voorhoofdholte ontsteking en daar word je ook niet blij van !
@Matsjo wrote:
Tot gisteren voelde ik mij prima, helemaal klaar om te bevallen. De eindstreep is in zicht.
Zo ging het bij mijn 3e ook. De verkoudheid was zo ongeveer de eindstreep . Zondags was ik vanuit het niks vreselijk verkouden, maandag ging het iets beter en dinsdagmorgen voelde ik me prima en na een turbo bevalling was ons ventje er eind van de middag. Wie weet gaat het bij jou ook zo. Sterkte en alvast succes voor de bevalling!