Hoi lieve meiden,
Ik ben inmiddels de 38 weken gepasseerd en vandaag een dagje alleen thuis (de kindjes zijn naar het kdv en mijn man naar het werk). Nu probeerde ik wat te slapen, maar elke keer als ik ga liggen word ik misselijk en moet ik spugen. Dit heb ik bij mijn vorige zwangerschappen niet meegemaakt. Ik kan de verloskundige niet bereiken, alleen op het noodnummer en dit lijkt me geen nood. Weet iemand of dit erbij hoort?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Liefs,
Winnie
Heb je geen weeën erbij? :think: Zelf was ik met 4 cm ontsluiting extreem aan het spugen.
Nee, ik heb geen weeen. Ik heb het inderdaad de eerste zwangerschap wel gehad toen de bevalling al volop bezig was, maar er is niets wat erop wijst dat het gaat beginnen…
Misschien je hoofdeinde wat omhoog zetten door een kussen onder het matras te doen, zodat je kindje wat minder tegen je maag aan ligt? Veel sterkte in ieder geval. Je zult je rust en slaap nu hard genoeg nodig hebben. En anders gewoon even noodnummer bellen hoor. Het is gewoon overdag
hallo,
ik heb het bij Michaël gehad, enkele uren voordat de eerste weeën kwamen.
Niet zozeer spuwen, maar uiterst misselijk…
wie weet zit er toch wat aan te komen bij je…
veel succes in ieder geval, vandaag of héél binnenkort !
liefs
Gerda
Ik denk dat als jij gaat liggen de kleine tegen je maag aankomt.
misselijkheid schijnt er wel bij te horen ook in de laatste periode. heb er zelf geen ervaring mee.
Misschien zit de bevalling er toch aan te komen…ik ben benieuwd.
Het lijkt me in iig. erg vervelend want het lijkt me dat je juist nu lekker even wilt liggen.
wil je veel succes wensen met de laaste loodjes en de naderende bevalling.
als dubbele medemaand mama ben ik erg benieuwd hoe de kids erop gaan reageren. op hun brusje dus.
Al krijgen we ons derde kindje niet in de zelfde maand. Ben pas eind dec. uitgerekend.
:-* inge
Heb dat ook gehad in mijn eerste zwangerschap… De vk vertelde me toen dat het idd komt doordat de baby tegen je maag drukt en zo de inhoud naar buiten werkt… erg vervelend, maar het kan geen kwaad!
Ben benieuwd wanneer we je bub lezen!
Inge, jij ook weer zwanger! Van harte proficiat meid! :-
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ben een stuk gerustgestelder. Ik heb vanavond weer gewoon kunnen eten en ik hoop dat het binnen gaat blijven. De tip van een extra kussen onder mijn hoofd ga ik zeker proberen. Tenzij ik niet ga slapen, maar iets anders te doen heb natuurlijk .
Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes! :-
Buikgriep verschijnselen (overgeven en misselijk) schijnen op het aller laatst met de aankomende bevalling te maken te hebben. Werd mij op de puf-cursus verteld. 't schijnt dan vaak niet lang meer te duren…???
Ik heb ook vreselijk overgegeven toen de bevalling van mijn eerste pas begon…
Spannend! Suc6 ermee!
Oeps :oops: lees net dat het alweer beter is. Fijn voor je!
iig suc6 met de aller laatste loodjes en een hele mooie en goede bevalling toegewenst!
Dankjewel Memmie
Ik ben er inmiddels wel achter dat het op een beginnende bevalling kan duiden. . Ik heb afgelopen nacht flinke weeen gehad, zo heftig en regelmatig dat we de vk er al bij gehad hebben. Helaas is het tegen de ochtend afgezwakt. Vanmorgen een beetje bloedverlies en krampen gehad en vanmiddag diarree-aanvallen. Het is dus erg onrustig hier. Ik hoop dat het komende nacht door gaat zetten!
Spannend hoor Winnie! Lijkt er idd op dat het niet heel lang meer gaat duren! Go girl! :thumbup:
@Winnie11 wrote:
Dankjewel Memmie
Ik ben er inmiddels wel achter dat het op een beginnende bevalling kan duiden. . Ik heb afgelopen nacht flinke weeen gehad, zo heftig en regelmatig dat we de vk er al bij gehad hebben. Helaas is het tegen de ochtend afgezwakt. Vanmorgen een beetje bloedverlies en krampen gehad en vanmiddag diarree-aanvallen. Het is dus erg onrustig hier. Ik hoop dat het komende nacht door gaat zetten!
Lijkt erop dat je vandaag of morgen gaat bevallen … spannend
Zet hem op :dance: :mrgreen: :-*
oh winnie spannend
hopelijk mag je morgen je kindje al vast houden
ben benieuwd naar jullie naam vast weer zo’n hele mooie :inlove:
@Winnie11 wrote:
Dankjewel Memmie
spannend Winnie! ik hoop dat het snel begint hoor.
ow spannend!!!
Detail info voor degene die dat leuk vinden op te weten :roll:
Spugen gebeurt tijdens de bevalling vaak met 4 cm en met 7 cm ontsluiting
Ik denk in dit geval ook dat beeb lekker tegen je maag/gal aan het vervelen is en evt prikkelingen vanuit de baarmoeder die daarbij vrijkomen zullen het er niet prettiger op maken.
Veel succes, kom je het hier vertellen als je echt bevallen bent? Of moeten/kunnen we je in het mei topic spotten?
Ze is niet meer online geweest
Ik heb het zelf ook 2 x meegemaakt.
Je lichaamreinigt zichzelf vast voor de naderende bevalling.
Ik hoorde gisteren ook op de pufclub dat 80% vd bevallingen zo begint.
Ze zal nu wel druk bezig zijn of al bevallen. Mij benieuwen.
Helaas meiden… alle activiteiten zijn gestopt. Ik ben alleen nog maar vreselijk moe en heb de hele dag liggen slapen. :oops:
Maar ik hou jullie op de hoogte hoor! Het kan vast niet heel lang meer duren.
:-*