Bijna tante!

Hey!



Het moment komt steeds dichterbij dat mijn schoonzus gaat bevallen. Het is voor ons heel spannend, want de zwangerschap verloopt erg moeilijk. Ze heeft suikerziekte ontwikkeld en we hopen met z’n allen dat het na de zwangerschap verdwijnt, maar dat is niet met zekerheid te zeggen. Ze is ook erg moe, ziet erg slecht uit en heeft allerlei zwangerschapskwaaltjes. Het hele gedoe maakt het er niet makkelijker op.



Maar even wat leukers: ze heeft al een naam voor haar dochtertje uitgezocht. Ik mag het nog niet weten, maar het is volgens haar een van de namen die ik heb voorgesteld! Superleuk dat ik een bijdrage kan leveren!



Ik ben ook druk bezig met de babykamer inrichten samen met mijn broer. Ik ben een creatief typje dus ik ben druk bezig met het beschilderen van de commode, het maken van een mobiel én, mijn favoriete deel, ik ben kleine schilderijtjes aan het borduren. Er komen speelse ratjes op, want we zijn allebei dol op ratten als huisdieren (vandaar ook de naam rattenfan). Ik heb een patroon op internet gevonden en aangepast zodat het in een babykamer thuishoort.



Oh, het wordt zo schattig!



Ik heb echo’s gezien van een paar weken terug maar mij moet je niet vragen om iets aan te wijzen, ik zie er niks in :-p Ik was voorheen ook echt niet dol op baby’s maar om het zo van dichtbij mee te maken heeft iets in me verandert.



Nouja, nu weten jullie dus wat voor een gek er hier meeleest, fijn dat ik hier ben!



Groetjes, Marina (a.k.a. Rattenfan)

Welkom hier en Gefeliciteerd aanstaande Tante :slight_smile:



Leuk ratten, ik heb er vroeger ook gehad.

Gefeliciteerd! Apart he dat je eerst niet echt dol op baby bent maar als het een van je familielid is, dan veranderd het opeens.



Hoe ver is je schoonzus nu?



Wij hebben onze babykamer van de week gedaan en ik moet zeggen; de resultaat is prachtig geworden. Al is het niet echt creatie maar de kleuren ervan wel.



Ook byzonder dat ze een van de namen heeft uitgekozen die jij hebt voorgesteld.

@Mariiyelle: Mijn schoonzus is geloof ik 34 weken nu, maar ik kan er een week naast zitten. Dus het kan nog even duren, maar het kan ook zomaar dat het kindje snel komt. We wachten in spanning af!

Eigelijk is ze dus ook een decembermama :wink: Mocht het snel komen, dan zal de baby in goede handen zijn in het ziekenhuis. Een van de decemberschrijver is van de week bevallen van een 2ling met 35 weken.



Natuurlijk moeten ze het liefst zo lang mogelijk in de buik van mama blijven maar mocht het eerder komen, baby overleeft het sowieso :wink:

Hallo bijna tante,welkom hier en veel plezier!

Hoi! Ben je zelf ook zwanger? Of er mee bezig?

Niet dat dat persé moet als je hier schrijft hoor, maar was even benieuwd. :wink:

@Ikke31: Ik ben zelf niet zwanger en ben ook nog niet aan het proberen. Ik vind mezelf een tikje aan de jonge kant. Ik ben 23 en net pas afgestudeerd, dus ik wil eerst eens een baan vinden en een plekje om te gaan samenwonen.

Welkom op het forum !

Ook ik ben tante en schrijf mee

Het begon er mee op het forum 11 jaar geleden bijna 12 jaar alweer terug om info te zoeken voor mijn studie op de site van KoK

Al snel kwam ik op het forum terecht.

Even later kreeg ik te horen dat ik tante werd en was het helemaal leuk. Een dik jaar later kreeg ik zelf de kinderwens, helaas is nu na jaren ziek zijn, miskramen hebben enz duidelijk dat ik geen mama wordt,

maar ik ben zeker trotse tante.

Mijn nichtje is nu 11 jaar en sinds een half jaartje is zei trotse zus van mijn neefje. En ben ik weer tante geworden.



Geniet er lekker van en wie weet blijf je net als mij lang hier plakken, en komt de tijd daar dat je zelf ook de wens hebt mama te worden.

Wie weet wat er komt de komende jaren.



Geniet van het tante zijn, ik weet hoe vreselijk waarde en liefdevol dat al kan voelen.



Liefs Bianca.

Wat leuk dat je hier als tante ook mee komt lezen :slight_smile:

Ik wens je zus uiteraard veel sterkte met de bevalling.

Ik heb zelf ook ratten gehad dus ik weet hoe leuk ze kunnen zijn.

Zelf had ik ook niets met kinderen tot ik een vriend kreeg met 2 dochters van 5 en 2 jaar oud, toen is bij mij de kinderwens gaan groeien en zoals te zien aan de tikker ben ik nu 7 weekjes zwanger :).



Veel leesplezier hier en wie weet blijf je wel kleven :slight_smile: