Bijna helemaal meezingen (wendy)

Haha het nummer van guus meeuwis,



geef mijn nu je angst,



helemaal kent ze hem meezingen ( en als ie niet op staat deels zelf zingen, )



we hebben hem dan ook al heeeeeeeeeeel vaak gehoord :roll: :lol:



Haha geweldig vindt ik et.



(ook het nummer "het spoor en op straat, vindt ze leuk en kent ze deels ,maar het eerstgenoemde nummerhelemaal )

Ahhh wat leuk!!!

Kan me voorstellen dat je daar enorm van geniet!

Wauw!!! Wat goed zeg! :clap: :dance: :inlove: :clap: :dance: :inlove:

Wat leuk zeg!!! :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:





:-*

wat goed zeg :dance: :dance: :clap: :clap:

Ja lachen zeg.



Ik heb een vriendin en toen haar zoontje twee was, was zij nogal Borsato fan. Kon haar zoontje het hele liedje uit zijn hoofd met…op het eind Ahoy bedankt…hihi van een video afgezongen.

hah ja geweldig he is dat,



soms zingt ze idd ook delenmee van shania twain , en ook engels, zo lief dan,



ja ik blijf me er over verbazen hoor.

:inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Wat leuk en ook erg knap! :mrgreen:

Aaaaaaaaah wat lief Bianca!

Jammer dat ik het niet even kan zien! :wink:



Liefs, Jewel

geweldig! :inlove:

:lol: Ik vind Guus Meewis al stoer, maar ook nog engelstalig dus! Dat klinkt vast fantastisch! Hoe oud is ze eigenlijk precies?

Wendy wordt in dec 4 jaar,

ik heb verder niet een idee wat goed is of leeftijdsgebonden,

maarikvindt het zo knap he en gewoon mooi om te zien , echtde wijs houdt ze en als ze zit dan dat voetje van der op de maar mee gaan hhii,



zowieso zingt ze erg veel, op bed in bad als ze fiets loopt in het park, en het gekke is ze weet dat de mensen in de omgeving het leuk vindt dus hoe te meer mensen kijken hoe te meer zij zingt en hoe te harder :roll: :roll: ,



Nu ja zo vind ze k3 leuk zoals elk kind, samson en gert en marco borsoto ook ,

ach en veel meer,

Leuk zeg

Zoooooooo lief klinkt dat dan he uit zo,n kindermondje :inlove: :inlove: :inlove:

Hier ook geen in de maneschijn of andere kinderliedjes,nee Donney wil de cd van de skihut :smiley: :smiley: :smiley:

Met teksten van allerlei feestnrs,oa Als tanta klaar komt dan is het feest in de tent :oops: en Kijk eens in mijn keel dan zie je mijn kuiten :? Maar ook redelijk normale nr,s hoor :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Urs :-*

jaaaaaaaaa goed he, hihi, volgens mij vernaderd dat toch ook een beetje hoor dat kinderen alleen kinderliedjes leuk vinden, of was dat vroeger ookzo al :think: mmm nu ja weet ik niet,



maar goed , wendy heeft ook wel kinderliedjes hoor ,maar dat zijn niet haar favoriete cds dan