bijna 9 maanden aan de bv maar nu..

krijg ik hem nog steeds niet van de nachtvoedingen af

en het wordt langzaam aan weer steeds erger

ondertussen krijgt hij natuurlijk ook bijvoeding maar vanaf 21:00 uur savonds is het een drama van om de 2 uur willen drinken bij me

erg vermoeiend

weet niet wat ik moet doen

hij krijgt nu

7:00 bv

10:00 fruit

12:00 boterham en beetje bv

15:30 koekje met bv

18:30 groente en danoontje

21:00 bv

en dan begint dus de ellende

hij weigert absoluut elke vorm van fles maakt niet uit wat er in zit

en heb geprobeerd om savonds beetje pap te geven maar ook dat wil hij echt niet

hij houd zijn mond stijf dicht.

iemand ideeen

want vind het erg lastig

krijgt hij niet voldoende of is het wat anders

wil graag nog lang bv geven

Ik mis het ontbijt sowieso, eigenlijk zie ik tussen 18.30 en 10.00 geen vaste maaltijd?

Lijkt net of hij zich vol wil tanken om ook de ochtend door te komen.

is bv geen volwaardige voeding meer dan voor de ochtend?

dat zeiden ze namelijk de laatste keer wel tegen me op het cb

dus vandaar dat hij er niets bij krijgt sochtends.

In het begin wel natuurlijk maar als je gaat bijvoeden groeit de behoefte aan voeding natuurlijk ook.

Merkte dat heel goed bij mijn kinderen, vandaar dat je ook opbouwt en met 9 maanden zijn kiddies natuurlijk al een stuk actiever dan met 6 maanden.

Ik zou zeggen, probeer het een paar dagen, gewoon een sneetje brood met iets lekkers er op en dan een slokje bv erbij.

Ik geef 's ochtends ook alleen maar borstvoeding als ‘ontbijt’, maar Ferdi krijgt zijn fruit (2 stuks) wel een uurtje eerder. Hij doet het dus ongeveer anderhalf uur op de bv en na z’n fruit gaat hij naar bed. Ik geef hem nog maar twee keer bv, alleen 's ochtends en 's avonds en omdat ik bang was dat de voeding terug zou lopen heb ik het op deze manier gedaan.

Met het doorslapen kan ik je helaas niet helpen. Mijn mannetje sliep al met twee maand door van 8 tot 8 en heb er nooit problemen mee gehad.

Kan me wel indenken dat het erg vermoeiend is en ik hoop dat je snel een oplossing vindt!

Liefs,

Jantina

Goh, 't lijkt wel of wij hetzelfde kind hebben :mrgreen:

Hier dus ook een jongetje van 9 maanden die 's nachts om de twee uur

wil drinken. Overdag eet hij ongeveer hetzelfde, behalve dan dat hij 's ochtends een bordje pap krijgt.

Fles weigert hij ook.

Ik denk toch dat het een combinatie is van “mamahonger” en gewenning.

Ik geloof niet dat hij overdag te weinig eet.

Heb je al eens geprobeerd wat er gebeurt als je hem alleen maar troost? Misschien valt hij na een tijdje wel weer in slaap.

Ik heb mezelf voorgenomen om als hij een jaar is de nachtvoedingen in ieder geval af te gaan bouwen. Ik heb bij mijn oudste twee gemerkt dat dat gewoon wat makkelijker gaat als ze wat ouder zijn.

Tot die tijd probeer ik me er gewoon aan toe te geven. Ik lig bijna elke avond 21.30 in bed. Als hij 's nachts wakker wordt leg ik hem direct aan, meestal slapen we na 10 minuten dan allebei weer. Op die manier is het voor mij eigenlijk best te doen. ( en toch hoop ik elke avond weer dat hij opeens doorslaapt)

groetjes

Hier nog zo een. 8 maanden en ook met nachten van om de twee uur willen drinken. Een goede nacht is als hij om de drie uur komt. Ik lees lekker mee, en het geeft me in ieder geval het idee dat ik niet de enige ben. Ik leg me er overigens gewoon bij neer . (Deze weigert ook fles speen en drinktuit.)Met twee maanden sliep hij wel door, met drie maanden was dat weer over.

gaap hier ook sinds drie weken dat ik er 1 a 2 keer per nacht uit kan… ben het niet gewend, dus wil graag weer terug naar van 20u tot 7uur slapen :silenced:

Onze dame eet:

7u bv (@24tamara24, hier dus ook geen boterham 'smorgens)

10u fruit

12u boterham met bv

15u sap met koekje

18u avondeten met toetje

20u bv

En sinds kort dus ook om 2uur en 5uur… als ik geluk heb maar 1 keer per nacht…

Denk dat ik eens in de winkel ga kijken naar pyamapapje of zo, want zelfs als de fles (afgekolfd) heeft gehad begint ze te spoken… evt iets wat je door de bv kan mengen, want dan kolf ik wel af…

En… onze dame weigert pyamapap, dus toch maar gewoon bv :zzz:

bedankt voor alle reacties

en wat fijn te lezen dat er meerdere er last van hebben :mrgreen:

ik heb het schema ietsjes aangepast en het is nu ietsje minder

we zijn op de goede weg denk ik

zo staan we er nu voor

06:00 bv

08.00 boterhammetje (wil ik gaan geven)

10:00 fruit

12:15 boterham en beetje bv

15:30 koekje (met sap probeer ik uit zachte tuitbeker)

18:30 groente en danoontje

21:00 bv

23:00 bv

03:00 bv

groetjes

Jullie hebben nog 2x bv vaker dan onze dame ‘normaal’ heeft :shock:

Verder ziet jullie schema er hetzelfde uit als die van ons. Alleen heb ik nog steeds BV als ontbijt (zoooooo makkelijk) :lol:

Y heeft gelukkig vanacht weer doorgeslapen ondanks dat ze het op een kant BV heeft gedaan :thumbup: