ok ik ben het zat :oops: Naomi heeft sinds haar geboorte misschien 10 nachten doorgeslapen. In het begin was het natuurlijk honger waardoor ze wakker werd, daarna was het speentje kwijt, maar nu??
Bijna iedere nacht word ze in ieder geval rond 4 uur wakker ( soms begint de ellende al om 1 uur) Luid babbelend ligt madam in bed te spelen met haar speen!! Soms valt ze meteen weer in slaap na haar speen, maar meestal is ze wel 30minuten tot een uur aan het babbelen, gek word ik ervan, ik wil SLAPEN!!!
Ik durf haar niet te laten gaan, want ik ben bang dat Danique er wakker van word en dat zou ik echt sneu vinden.
Naomi krijgt om uiterlijk 19;00 een flinke papfles en gaat daarna zonder problemen slapen. Overdag slaapt ze prima meestal 's morgens 2 uurtjes en 's middags ook iets van 2 uurtjes. Ik beng erg van de rust en regelmaat naar de kinderen toe en moe is moe en dus naar bed.
Ik ben uitgedacht, moe en ik weet het niet meer… Ik merk dat ik nu gewoon steeds minder van beide dametjes kan hebben en dat mag.kan de bedoeling niet zijn.
Wie o wie heeft er DE tip om ook Naomi de nachten door te laten slapen…
Groetjes een vermoeide Marjolein
Marjolein, heb je het wel eens uitgeprobeerd om haar gewoon te laten kletsen/huilen enzo? Misschien valt het erg mee en wordt Danique er helemaal niet wakker van.
Hoe zat je ook weer met bakeren? Hielp dat wel? Ander misschien toch een manier zoeken om haar in haar bewegingen te beperken.
Vervelend hoor voor je want het sloopt je wel als je niet genoeg rust krijgt :hug:
Ja misschien de bakerzak eens proberen?
En ik persoonlijk zou haar op de dag tóch minder laten slapen…vooral dat laatste slaapje…ik zou eens proberen na 1 uur haar wakker te maken…
Ze slaapt nu al 2 maanden uitgebakerd op het laatst wou ze ook echt niet meer ingebakerd slapen. Maar ook toen sliep ze 's nachts niet door.
Ik ben nu de afgelopen dagen haar steeds langer wakker aan het houden 's middags. Ze heeft vandaag over de hele dag nog maar een uur geslapen. Nu is ze echt moe dus ga ik haar nog even in bed leggen.
Ik zal inderdaad eens proberen haar toch te laten brabbelen/huilen…
Ik hoop echt dat ze het slapen 's nachts snel gaat leren want pffffffff wat is dit vermoeiend…
Groetjes Marjolein
en als je echt op bent dan maar een nacht oordoppen in. Ik weet het; die mannen worden lang niet overal wakker van ( :wall: die babies zenden altijd uit op de frequentie van de moeder :roll: ) en ik hoor ze ook door die doppen heen nog maar het kan de moeite waard zijn om even een keer een goede/minder slechte nacht te maken.
Ja ik zou inderdaad ook proberen om haar dan overdag wat minder te laten slapen, kijken hoe het dan gaat meis.
Suc6 en sterkte ermee
Dikke kus
Vervelend Marjolein… Kan me voorstellen dat je het zat bent!
Ik zou toch proberen een keer haar te laten gaan 's nachts…Gewoon kijken wat ze doet… Ze moet leren weer zelf in slaap te komen… Ymke heeft het ook een tijdje gehad, maar bij haar bleef het bij brabbelen, spelen en kieren…
Misschien wordt Danique er helemaal niet wakker van… Naomi gaat nu denk ik ook leren dat jij komt als ze geluid maakt…
Overdag slaapjes zijn volgens mij niet teveel… En ik dacht juist dat overdag goed slapen betekent dat ze 's nachts ook beter slapen… Hier is dat wel het geval…
:hug:
Dat dacht ik dus ook Krystle, moet ook zeggen dat het minder laten slapen totaal geen effect heeft. Eergisternacht 1 uur, 3 uur en 5 uur wakker. Afgelopen nacht 2 uur, 4 uur en daarna doorgeslapen tot 8 uur :shock:
Helaas zit ik nu thuis met een giga-oorpijn en Jelmer wou mij vannacht lekker laten slapen ( niet dat ik dat kon door de pijn) en is dus direct opgestaan om haar haar speentje te geven, maar vannacht is dat echt afgelopen…
Bedankt voor alle reacties!! Ik hoop dat het laten brabbelen werkt.
Groetjes Marjolein
Ik zou dan toch de bakerzak doen!
Ze maakt zichzelf toch wakker en de bakerzak is niet zo strak als een bakerdoek…
Ik zweer bij dat ding…
:thumbup:
JOEPIE!!! Ze heeft weer eens een nacht doorgeslapen!!
Om iets voor 4 uur werd ze wakker en dit keer hebben we haar laten gaan, ze was zo stil, want we zijn beide weer in slaap gevallen en hebben haar niet meer gehoord tot vanochtend 7:30!!
Nu op naar meer van deze nachten.
Groetjes Marjolein
JOEPIE!!! Weer nacht doorgeslapen!! Ze werd om 1 uur wakker en we hebben haar weer laten liggen en binnen no-time was ze weer in slaap, want eerlijk gezegd heb ik haar niet lang gehoord, was zelf zo moe :oops:
Op naar de volgende nacht
:dance: doorgaan zo!
nacht nr 3!!! Weer heel even wakker rond een uurtje of 1, weer uit haar zelf in slaap gevallen en om iets over zessen wakker, toen wel speen en ze slaapt nog :shock:
Op naar de volgende nacht???
klinkt goed :thumbup: