hallo,
ilse word 17 feb 4 en binnenkort gaat ze proef draaien op de basisschool.
en dan gaat ze ook niet meer naar de psz.
ze gaat altijd met veel plezier naar de psz, nooit gehuild als ik weg ging.
maar de laatste twee keer inclusief vandaag is het brullen.
ze speelt heel even, dan ga ik weg. maar voor ik al zeg dat ik naar huis ga gaat ze huilen en zeg dat ze naar huis wil, en dan word het brullen.
zo ken ik haar helemaal niet. want ze gaat gewoon met plezier er heen. en dan past boem over.
zou dit komen omdat we over de basisschool praten en dat ze nu niet meer naar de psz wil of is dit nu op eens een fase.
ik vond het behoorlijk moeilijk om haar zo achter te laten, vooral omdat ze het nog nooit zo gedaan heeft.
nu dik een uur later zit ik nog te snotteren, terwijl zei waarscheinlijk leker aan het spelen is. anders hadden ze gebeld.
groetjes henny
Misschien heeft je dochtertje nu zoiets van hey, de basisschool, als ik daar op zit dan ben ik groot… En tja, als je dan nog steeds naar de peuterspeelzaal moet dan valt dat toch wel even tegen.
Mijn dochtertje heeft sinds we met haar op een basisschool zijn wezen kijken (om in te schrijven) namelijk ook nog meer moeite met afscheid nemen dan anders. De wijkverpleegkundige die we hierover spraken suggereerde het bovenstaande…
Ik zou, als het voor jezelf helpt, na een minuut of 10 even de psz bellen of ze nog steeds zo verdrietig is, anders zit je jezelf voor niks druk te maken.
Ik loop ook af en toe met tranen in mijn ogen weg, maar ik weet wel dat het verdriet bij mijn dochtertje hooguit 10 minuten duurt. Zolang ik daar heel hard aan blijf denken voel ik me wat minder verdrietig
ik zou even vragen hoelang ze blijft huilen
Luna huilt namelijk ook als ik wegga maar zodra ik uitzicht ben gaat ze gezellig verder met spelen :mrgreen:
Misschien vind ze nu minder aansluiting doordat ze 1 vd oudste is en er al veel kindjes zijn weg gegaan naar de basisschool?
Daarnaast moet je ook niet vergeten dat we allemaal feestdagen gehad hebben, ijspret e.d. Dat is niet niks voor die kleintjes.