Iemand hiermee bekend? Voel me verder niet ziek, vandaag meerdere malen misselijk geweest maar hoefde niet over te geven, tot net dan. Toen dus wel klein beetje overgeven…gelukkig vandaag afspraak bij vk…
Verder geen weeen ofzo te bekennen, kindje voel ik goed.[/img]
Het hormoon prostaglandine stijgt op het eind van de zwangerschap stijgt (zorg voor verweking). Als dit niveau hoog genoeg is, wordt het overgenomen door t hormoon Oxytocine en dan begint de bevalling dus echt.
Prostaglandine heeft wel wat “bijwerkingen”: krampen, misselijkheid, braken, diarree, daling bloeddruk (hoor je idd ook vaak voor bevalling)
hoofdpijn, malaise, opvliegers, duizeligheid, koorts…
Succes meis, nog even volhouden :-* :hug:
oké laat het dan maar heeeeeel snel stijgen haha (en die bloeddruk lager, dat is haast onmogelijk bij mij geloof ik, straks maar eens kijken bij de vk)
Ook hier 1 dag voordat alles begon zondag in de weeen en dinsdagavond bevallen, ziekig, diarree en overgeven. Ik wil je geen hoop geven maar hoop het wel voor je. Iig succes met de laatste loodjes!
tja ik heb je al gezegd… je gaat binnen een week na die laatste foto bevallen… dus eh… ergens de komende dagen mag je an die arbeit .
Hier overigens alleen spugen tijdens de bevalling zelf… en dan genoeg ook.
Ben er dan samen met de eerste periode uit de zw.schap ook wel voor een paar jaar klaar mee :lol: .
Bij vk alles goed, kindje nog niet ingedaald, nu al ontdeugend dus. Misselijkheid/overgeven kan erbij horen. verder alles goed.
Ik had 't ook tijdens de bevalling. Wellicht betekent 't voor jou dat 't nu snel gaat beginnen
Sterkte met de laatste loodjes!
Mijn moeder had het ook paar dagen voor de bevalling en tijdens.
Ik had het alleen tijdens de bevalling.
Spannend hoor de laatste weken!
Ik had ook net voor de bevalling (je weet wel ingeleid dus geen natuurlijke weg richting bevalling ) dat ik me even niet heel lekker voelde maar vooral diarree. :shifty: Dussss…ik hoop dat je purkje snel indaalt en je bevalling mag beginnen!! :-*