bijna 34 weken zwanger en een druk babytje in mijn buik

hoi,



ik ben wel nieuwschierig hoe druk jullie baby in jullie buik is.

mijn meiske beweegt de heledag door, en soms ook niet zachtjes :?



ben bijna 34 weken zwanger, maar ze beweegt nog flink, volgens mij neemt ze het er echt van met de ruimte de ze heeft!!! :dance:



vd week heeft ze mij snacht de hele nacht wakker gehouden, continu trappen en dan kwam er weer een trap tegen mijn ribben aan “au au au” :?



groetjes



karin

Hier ook een dame die erg druk is en ook bijna de hele dag door . Heb gelezen dat ze ongeveer 90% van de dag zou moeten slapen maar dat haalt ze echt niet. Ongeloofelijk dat zo’n klein ding zo hard kan schoppen.

Toen ik 34 weken zwanger was had ik een heel rustig beebje in mn buik. Ik voelde Yeline zo een hele dag niet kon van alles doen maar bewegen deed ze niet. Ben toen ook vaak bij de vk geweest en later gyn omdat Yeline ontzettend rustig was.

Mijn baby is ook vreselijk druk en beweegelijk . IK ben nu alruim 38 weken en nog steeds druk.



groet anita

Renzo was rustig :inlove: ,zijn maar weinig mensen die hem van buitenaf hebben gevoeld…

Celiza was druuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk :mrgreen: o o o wat een verschil :inlove:

Hier ook een drukke baby!

en 90 % slapen??? uhh denk dat die in mijn buik eerder 90 % wakker is haha.

geen trappen tegen mijn ribben ofzo maar gewoon elke keer draaien van ene naar andere kant en dan voel ik weer een voet verschuiven.

Afzetten tegen de zijkant. Mijn buik is af en toe net een golfslagbad.

Maar soms zit er ook wel een heel rustig dagje tussen.

Ik geniet in ieder gevan van de bewegingen… ben bang dat ik dat straks erg ga missen als ze geboren is!

Hallo,



Ik ben vandaag precies 40 weken. En nog heb ik last van een drukke baby!

Hij is al helemaal ingedaald en zit ook vast alleen zijn ruggetje en beentjes kunnen nog alle kanten op, en dat doet hij dan ook!!



Ik heb nogal veel vruchtwater dus daar ligt het aan volgens de vk. Verder vandaag weer inwendig onderzoek gehad en er is helemaal nog geen activiteit. Ik baal hier wel een beetje van!! Moet nu donderdag weer terug om te zien of er dan al wat vooruitgang is (hoop het) ben het nu ondertussen wel zat.



Groetjes suus

Lana was ook zo vreselijk druk :? Zo druk dat ik er niet van kon slapen :frowning:



Valt me trouwens wel op dat veel vrouwen met meisjes reageren :think:



Suuke, is jouw kindje een jongetje of een meisje, of weet je dat nog niet?

@suuke wrote:

Hallo,



Ik ben vandaag precies 40 weken. En nog heb ik last van een drukke baby!

Hij is al helemaal ingedaald en zit ook vast alleen zijn ruggetje en beentjes kunnen nog alle kanten op, en dat doet hij dan ook!!



Ik heb nogal veel vruchtwater dus daar ligt het aan volgens de vk. Verder vandaag weer inwendig onderzoek gehad en er is helemaal nog geen activiteit. Ik baal hier wel een beetje van!! Moet nu donderdag weer terug om te zien of er dan al wat vooruitgang is (hoop het) ben het nu ondertussen wel zat.



Groetjes suus






spannend nu je de 40 weken hebt bereikt, wat grappig om te horen dat de baby dan nog zo druk is, ik dacht als ik rond de 40 weken ben dan zal ze wel rustig zijn, ik heb namelijk ook veel vruchtwater!!



maar goed heb nog 6 weken voor dat ik de 40 weken bereik :lol:

@Debbie & Lana wrote:



Valt me trouwens wel op dat veel vrouwen met meisjes reageren :think:




Nou, ik krijg een jongetje en die kan er ook wat van zeg, houdt me nachten uit mn slaap :roll: dus geloof dat de druktemakertjes niet alleen meisjes zijn :smiley: .

Ik heb er 2 in mijn buik dat zegt opzich wel genoeg denk ik of niet :wink:

@D. wrote:

@Debbie & Lana wrote:


Valt me trouwens wel op dat veel vrouwen met meisjes reageren :think:




Nou, ik krijg een jongetje en die kan er ook wat van zeg, houdt me nachten uit mn slaap :roll: dus geloof dat de druktemakertjes niet alleen meisjes zijn :smiley: .




Nee ok :mrgreen: het leek er zo op. Maar jongentjes zijn dus ook druk :lol: :roll:

Jim was zelfs tijdens de bevalling nog heel druk aan het bewegen! Dan was de vk aan het toucheren en dan zei ze volgens mij is hij gedraaid, zei ik ja kijk maar naar boven lag die hele buik weer te golven :mrgreen:

HIer ook een druktemakertje in mn buik. En een jongetje :)!!

Hij houdt me nachten wakker, en even rustig in bad liggen is er ook niet bij. Gelukkig ligt hij met zn voetjes naar de zijnkant ( knietjes opgetrokken) dus krijg ik geen trapjes in mn ribben. Ik vind het ookw el gezellig hoor, dat getrappel in mn buik



Toen ik zwanger was van Lara vond ik ook dat ze druk was ( dat was natuurlijk de 1e dat scheelt, dan is iedere beweging in je lijf nieuw) Maar vergeleken bij dit mannetje was zij de rust zelve :slight_smile:

Nathalie was ook zo ontzettend druk in mijn buik ze was dik 23 uur per dag actief :? En dat is zo gebleven tot tja tot nu eigenlijk hahaha.

Ze is met bijna 43 weken zwangerschap geboren en al die tijd was ze zeer druk, ook tijdens de bevalling liet ze van zich voelen.

Ze is nu nog een meisje wat eigenlijk niet stil staat, altijd in beweging :inlove: