Hallo,
Ik weet dat je rustig moet afwachten totdat ze zelf aangeven dat ze op het potje of de wc willen maar die van mij is zo wispelturig.
Ze heeft wel eens wat op de wc en het potje gedaan dus ik dacht dat het begin er wel was. Dus wij gelijk aan de gang met stickers plakken maar het boeit haar niet meer. Eerst kwam ze gelijk naar me toe als ze een vieze broek had maar nu blijft ze rustig spelen.
Aangezien ik haar niet wil pushen heb ik even een tip nodig om haar toch weer op tijd naar het potje of de wc te krijgen…
Je wil haar niet pushen maar wil wel een tip om haar op de wc te krijgen?
Ik vat hem niet.
Ik denk dat ze er nog niet aan toe is. Ik zou het laten rusten en het over een paar maanden weer even proberen.
Ja, ik bedoel een tip, zodat het geen pushen is maar wel weer haar interesse wekt.
Ik zou haar zoveel mogelijk mee naar de wc nemen als je zelf gaat, dus lekker opendeur techniek. papa en mama gaan naar de wc, dus zij misschien ook. Daarnaast gewoon groot feest maken als ze aangeeft dat ze naar de wc moet, ook al is het 1 keer per week dat ze het op tijd zegt. En misschien een boekje halen in de bieb. Van de serie op tv over de kleine princes is ook een boekje over de princes wil haar potje, kinderlijk, maar leuk. Veel succes
Inderdaad, niet pushen maar wel stimuleren.
Boekjes lezen werd al genoemd. Maar haar op gezette tijden (bijvoorbeeld voor het slapen gaan) ook gewoon op de wc zetten.
En als je meteen een brilverkleiner gebruikt op die momenten, kunnen ze er vaak zelf niet zo snel van af
(hier was het met het potje continue ervan af en het potje overal naar toe sjouwen, leuk in de periode dat je hem kennis wil laten maken met plassen, maar niet als je echt wil gaan trainen)