mijn oudste zoontje wordt in aug. 3 en sinds een week krijst hij alles bij elkaar als hij in bed moet.
hij verzint 100 smoesjes om er voor te zorgen dat we terug komen (doen we niet) en ligt echt heel hard te krijsen!
vandaag kwam hij dus eerst 3 keer uit bed, daarna was het stil, komt hij na 30 min er weer uit!
we hebben altijd een vast ritueel voor het slapen en mijn man en ik wijken daar ook niet vanaf, je zou toch denken dat hij dan na een paar dagen denkt dat het niet werkt en hij maar beter kan slapen! maar niets is minder waar!
heeft iemand nog tips?
hoop dat het snel voorbij is weer deze fase, de jongste heeft er namelijk ook last van die slaapt daardoor ook moeilijker in, leuk hoor 2 huilende kids…
Slaapt hij nog 's middags?
heb hem vanmiddag maar wakker gehouden en afgelopen zaterdag heeft hij ook niet geslapen, ja even 10 min in de buggy, waren naar de dierentuin geweest…
Bij sara helpt het om haar eerder op bed te doen.
Als ze om 19.30u gaat dan gaat ze vrijwel direct slapen. Gaat ze op haar normale tijd (20u) dan ligt ze tot 21.30/22u te klieren :?
Kian heeft ook 1 of 2 avonden per week dat hij niet wilt slapen. Is meestal als hij s middags een kort tukkie heeft gedaan. Wat hier helpt, is de deur helemaal open laten en op de gang een nachtlampje aan. En als dat niet helpt (heel soms) dan bij hem blijven totdat hij bijna in slaap is en dan weggaan. Je merkt echt dat ze nu het concept bang zijn doorhebben. Ik bedoel ze beginnen bang te zijn voor bepaalde dingen.
levi heeft ook een inslaapprobleem.
als het een fase is gaat het over maar als het geen fase is kan het zijn dat het kind te weinig of geen melatomine aanmaakt en daar heb je dan eventueel pilletjes voor (op natuurlijke basis).
levi krijgt deze pilletjes niet.
ik woon op een flat en kan via het balkon zien wat hij in zijn kamer uitspookt en hij heeft een slot opzijn deur.
of hij nu wel of niet slaapt maakt niet uit want als hij wel in eenkeer in slaap valt dan word hij s nachts wakker.<br /> hij moet zijn dag verwerken en dat doet hij dan op zo
n manier. liever dan voor het slapen gaan dan `snachts.
maar mijn oudste krijgt deze pilletjes wel.
verder heb ik niet veel tips voor en hoop dat het een fase is.
gisteravond ging het al een stuk beter het was een 5/ 10 min huilen roepen en daarna was het stil!
hopelijk vanavond weer zo of nog beter zonder krijsen!