Bijna 10 maanden, krentbol?

De titel zegt het al.

Rav is een dag in de week bij mijn moeder en zei vertelde me dat ze krentebollen voor hem had gekocht.

Mijn vraag: Mag hij dat al hebben :think: ?

Vanaf wanneer mogen ze krenten of rozijnen?

Zit er ook nog extra veel suiker in een krentebol?

lysanne heeft al krentenbol en evergreen op.

het enige wat je tegen kunt komen zijn hele rozijnen in de ontlasting.

Nica kreeg met 7,5 maand een krentebol, ze vind het heerlijk, maar idd de krenten zie ik terug in de luier, die kan ze duidelijk nog niet verteren.

Voor de rest heeft ze er geen last van en dus mag ze die van mij gewoon eten. Ik weet ook niet of er meer suiker enz in zit, ben ik ook wel benieuwd naar :think:

Ja, daar gaat het mij ook vooral om, of er veel extra suiker is toegevoegd.

Niemand die dat weet?

volgesn het vaak aangehaalde voedselintruductieschema van bv.com mag krentenbrood vanaf 1,5 jaar, krentjes vanaf 1 jaar, dat verschil zou wel eens goe dkunnen door de toevoeging van suiker.

bron

Wij hebben Tygo laast ook een krentenbol gegeven. De rozijnen of krenten vond ik de volgende dag wel terug, maar hij vond het heerlijk :drool:

Mijn vriend had op de verpakking gekeken, er zat geen extra suiker toegevoegd aan de krentenbollen. Wel suikers van de rozijnen natuurlijk (maar goed waar zit tegenwoordig geen suiker in.)

@Riz wrote:

Ja, daar gaat het mij ook vooral om, of er veel extra suiker is toegevoegd.

Niemand die dat weet?

bij ons in de bakkerij gaat er wel degelijk suiker door het krentebollendeeg,Niels krijgt die dus voorlopig niet,al zijn ze heeeerlijk

Yeline krijgt ook al een tijdje krentebollen en ze smult ervan. Maar ik heb nog nooit de krenten weer gevonden in dr luier dus het wordt door haar wel goed verteerd dan :think: