Bijna 1 en niet doorslapen

Zoals de titel al aangeeft, Fleur gaat nu tegen de 1 jaar :inlove: maar slaapt nog steeds niet door. Nouja…meestal niet dan. Ze krijgt dan een flesje van 60 cc melk , omdat ik weet dat ze daarna weer als een blok slaapt. Ik moet het niet doen, ik weet het, maar ze huilt rustig een uur als ze niks krijgt. Een aai over de bol hebben we ook al geprobeerd, maar ze gaat er alleen nog maar harder van huilen. :eh:

Maar ik ben dan wakker en lig nog meestal anderhalf tot 2 uur wakker. :zzz: Ik moet nu zo ondertussen mijn ogen met luciferhoutjes openhouden en voor mijn humeur is dit ook niet echt top zeg maar. :shifty:

Iemand tips?

:pray:

Heel erg vervelend is dat zeg :hug:

Ik heb geen gouden tip, want heb t nog nooit meegemaakt :dance:

Ik weet wel dat je bij t cb n boekje kunt halen (op aanvraag) die n speciale slaaptrainig

geeft. Ik weet alleen niet of dat dat bij zon klein kindje al helpt :pray:

Je zou ook t bedje kunnen draaien of savonds in bad doen met van die speciale olie (deed hier

wonderen)

Ik hoop dat de gouden tip voor je komt, want t is bijna niet vol te houden :hug:

ik lees mee…mijn titel had kunnen zijn: Bijna 2 en nog niet doorslapen…help? :wink: :mrgreen:

hier heb ik het denk ik zelf verpest door tijdens bv in slaap te vallen waardoor meneertje altijd tegen mij in slaap viel…hij wordt ELKE nacht (behalve als heel europa vuurwerk afsteekt en niet zo’n beetje ook :eh: :wall: :roll: ) wakker en als ik em dan bij mij leg is het goed…heb alle trucs al geprobeerd…alle nanny tips gevolgd maar goed…als ie 14 is wil ie vast niet meer bij mama liggen en slaapt ie vast wel een keer door.

Sanne heeft het ook tot ongeveer 2 jaar gehad dat niet doorslapen…nadat sem geboren is ging het ineens goed en nu kun je en kanon bij haar afschieten… :mrgreen: dus… :wink:

mss een speentje?

@moeder van 2 wrote:

Ik weet wel dat je bij t cb n boekje kunt halen (op aanvraag) die n speciale slaaptrainig

ik denk dat een "cb-training" in eerste instantie niet eens zo nodig is.
Claudje, klinkt misschien hard maar misschien moet je haar maar eens een uurtje laten huilen. Dat is heeeeeeeeeeeeeel lang...
We zijn hier begonnen een paar maanden terug om Lev toch echt in bed te laten, geen bv te bieden, er niet uit te halen.
Dat was niet leuk :oops: en ik vond het heel vermoeiend, want je wilt 's nachts slapen en niet trainen.
En toch moet dat trainen wel midden in de nacht want daar ligt het probleem. Consequentie als toverwoord vooral...
Wie gaat er uit in de nacht? Jij, je man, beiden?

@lydia wrote:

@moeder van 2 wrote:

ik denk dat een "cb-training" in eerste instantie niet eens zo nodig is.
Claudje, klinkt misschien hard maar misschien moet je haar maar eens een uurtje laten huilen. Dat is heeeeeeeeeeeeeel lang...
We zijn hier begonnen een paar maanden terug om Lev toch echt in bed te laten, geen bv te bieden, er niet uit te halen.
Dat was niet leuk :oops: en ik vond het heel vermoeiend, want je wilt 's nachts slapen en niet trainen.
En toch moet dat trainen wel midden in de nacht want daar ligt het probleem. Consequentie als toverwoord vooral...
Wie gaat er uit in de nacht? Jij, je man, beiden?

Laten huilen is idd te proberen. Hier hielp dat echt niet en werd het alleen nog maar erger.
Mocht het niet helpen, kun je misschien eens langs de ha om medische redenen uit te sluiten.
Y is nu ruim 3 en begint nu pas af en toe door te slapen, dwz slechts 1 keer wakker worden :? Ik hoop voor jou dat ze snel doorslaapt want het sloopt je echt op den duur... :hug:

Pfff, hier nog 1, maar Ties is al bijna 2 en slaapt nu sinds 2 maanden bijna alle nachten door :pray:

Wij hebben van alles geprobeerd, maar hij heeft nu druppels gekregen, een soort van Bachdruppels maar dan wat ‘zwaarder’. Ook ligt er een kristal onder zijn bed. Baad het niet dan schaad het ook niet denk ik maar zo. Wonder boven wonder slaapt hij eindelijk door.

Als Ties huilt hoef ik hem ook niet proberen te troosten, want dan word het alleen maar erger :eh:

Succes!

Hier af en toe ook nog nachten dat hij ineens wakker word,. Nu schreef jij ik geef dan een flesje en moet je eigenlijk niet doen…nou ik doe het ook hoor heb geen zin om moeilijk te doen als hij daarna lekker verder slaapt. Wel vervelend dat je dan zelf niet meer kan slapen :roll:

Hier is laten huilen geen optie. Meneer krijst dan gewoon 3 a 4 uur achter elkaar. dus ik denk dan gaat vanzelf over voor hij 18 is :wink:

Bedankt voor de (bemoedigende :mrgreen: ) antwoorden.

Speentje heeft ze vanaf het begin niet gehad dus daar ga ik nu ook niet meer mee beginnen. Volgens mij accepteert ze dat ook niet meer.

Ik denk dan maar dat ik haar moet laten huilen :shifty: , ik bedoel, ze went er natuurlijk ook hartstikke aan dat ze een flesje krijgt als ze wakker wordt. Maar ppffttt…dat gaat 's nachts door merg en been en als ik dan ook nog weet dat ze na het flesje gelijk weer slaapt is de keuze snel gemaakt :angel: . En ik ben bang dat 1 van de andere 2 wakker wordt.

Wij gaan trouwens beiden eruit.

Gekke is, ik was eindelijk blij vorige maand, ze sliep al anderhalve week door, maar toen kreeg ze met de Kerst oorontsteking en sindsdien komt ze weer elke nacht ongeveer.

Bij mij was het: 2 en nog niet doorslapen :wall: :wall: :wall:

zoooooooooo vermoeiend. Ik weet hoe het voelt.

Wij hebben per toeval Mi.cah een kussen gegeven. Eigenlijk totaal onbewust.

Sinds die dag slaapt hij door… :angel:

Dit was hier dus het antwoord. Ik ben zoo blij dames. Hij slaapt dus sinds 3 maanden door en ik heb echt weer gewone nachten. Wel tot 6 uur, maar je hoort mij niet meer klagen 8)

Ok, bijna niet dan… :lol:

Hier was genoeg eten met avondeten DE oplossing.

Maar dat kun je helaas niet zo goed beinvloeden…

Ze heeft nu de afgelopen 2 nachten doorgeslapen, wel af en toe even huilen, maar dat was na een minuutje weer over. Ssttt… :shifty: Je zult zien nu ik het hier heb opgeschreven dat ze vannacht weer wakker wordt.

Maar man wat is dat heerlijk als je een nacht goed kunt slapen, maar dan merk je pas echt hoe moe je bent. :silenced:

:zzz:

:hug: :hug: meis wat vermoeiend.

Hopelijk vind ze het zelf ook lekker het doorslapen en houd ze vol.

Die kleintjes hebben vaak 3 weken nodig voor ze zich iets nieuws aanwennen. Een ander ritme een nieuwe regel, dus als je van de nachtvoeding af wil is er niets anders dan vohouden en consequent (streng) zijn.

Ik heb hier met Jorre twee weken a 2 of 4u eruit gemoeten voor hij doorsliep :zzz: maar uiteindelijk begreep hij de hint :mrgreen:

Aai over zijn bol en weer weg, soms wel 2u achtereen in de nacht uiteindelijk moe gehuild sliep hij 4u achtereen, mennn wat een drama, maar nu slaapt hij.

Soms even wakker vannacht ook, lag wat te kletsen en sliep weer, ben niet wezen kijken.

Ik ga ook pas na 5 min kijken :shifty:

Toch is het lastigbelangrijkste is als je een weg kiest je hem consequent moet volgen en er écht achter staan dat je dit van haar (hem) wil, aleen zo pikken zij het op én belangrijkste jij kan het volhouden omdat je het wil bereiken en er achter staat.

Succes en hopelijk veel slaap de komnde nachtjes :-*

hier nog zo’n boefje, maar die loopt 3,5 maand achter en is dus nog wat jonger! Heb er ook een topic over gestart en daar staan 3 trainingen in beschreven. Succes meis, weet helemaal wat je meemaakt :zzz:

Enne nu hopen dat ze die nacht doorslapen volhoudt!!!