bijdehand mannetje!

Ik ben toch zo trots op mijn zoontje en moet het ff kwijt :stuck_out_tongue:



Vanochtend heeft mijn vriend geholpen met het uitladen van beton bij vrienden. Dat ging met zo’n grote betonvrachtwagen en mijn vriend sjouwde dan met kruiwagens vol beton het huis in. Wisse was gdurende het werk in de woonkamer bij een oma en zat heerlijk in de vensterbank tijden lang te kijken naar dat mooie ding. Vervolgens dacht oma jeetje dat mannetje zal zich wel vervelen en haalde een volle doos auto’s (stuk of 30) voor hem om te spelen. Wisse heeft even zitten grabbelen in die doos en wat haalt hij eruit? Jawel hoor een kleine betonvrachtwagen (ongeveer 3cm)!! Oma dacht dat dat wel toeval zou zijn, hoe kan zo’n jong kereltje (14 maanden) die gedachtestap nou maken van zo’n gigantische vrachtwagen buiten naar zo’n klein model vrachtwagentje? Dus stopte ze het speeltje opnieuw tussen alle andere autos. Duurde maar even en meneer had opnieuw het betonwagentje te pakken!! En heeft er tijden mee gespeelt! Vind het zo knap van hem!! 8)

Wat goed :clap: :clap: ze zijn slim hoor, ziet er ondanks dat het een stuk kleiner is voor hem toch hetzelfde uit wel knap hoor :thumbup:



wellicht pakt hij hem de volgende keer weer uit de doos, en is hij hem nog niet vergeten :wink:



gr melanie.

:inlove:



Wat goed zeg.