Bij wie duurt het wachten op een tweede ook langer?

Hoi hoi,



Ik lees al een tijdje mee, maar nog niet echt gereageerd…

Ik ben nu moeder van een prachtige dochter van drie en we zijn nu al ruim 1,5 jaar bezig voor een tweede wonder… Bij wie duurt/duurde dat ook zo lang? Op onze dochter hebben we een jaar gewacht. Ik had van alles gedacht, maar niet dat het nu nòg langer zou duren…

Inmiddels zijn we al in het ziekenhuis geweest en div. onderzoeken gehad, maar alles lijkt goed.



Groetjes!

Hoi,

welkom hier.

Hier herken ik je verhaal wel. Voor de 1e zijn we 2,5 jaar bezig geweest. We zijn na 1,5 jaar naar de ha gegaan voor verwijzing naar de gyn. Binnen een jaar na het 1e gyn bezoek was ik zwanger. We zijn toen uiteindelijk na de 2e iui poging zwanger geraakt.

Toen prinsje een half jaar oud was zijn we weer gaan proberen. Na een half jaar weer naar de gyn. En nu al ruim 2 jaar bezig waarvan al 1,5 jaar in de mmm. We hebben nu 9 mislukte iui’s gehad en we zijn nu bezig met onze 1e icsi poging.



Ik hoop dat het voor jou wat sneller gaat.



Liefs Chantal

Van de 1e was ik binnen 3 maanden zwanger, en voor nr 2 zijn we eerst een jaar zelf bezig geweest voordat we naar de fertillitiearts werden doorverwezen. Uiteindelijk zijn we 2 jaar en 4 maanden bezig geweest en ben ik zwanger geraakt via IUI met hormonen.

ik herken het wel.

van de eerste was ik meteen zwanger, en nu zijn we al langer dan 1,5 jaar bezig.

alleen heeft het hier (helaas) niet te maken met niet zwanger worden, maar met het zwanger blijven.

Hier duurde het zwanger worden van nummer twee 3.5 jaar, uiteindelijk met IUI (met hormomen) is het gelukt. Daarvoor heb ik de nodige miskramen gehad die mijns inziens vooral dooral een hormoontekort werden veroorzaakt.



Nu ben ik zwanger van nummer 3, alleen met behulp van progesteron.

hier ook bij de 1ste zo zwanger, en de 2de toch wel langer voor moeten wachten totdat het raak was.

@Cin. wrote:

hier ook bij de 1ste zo zwanger, en de 2de toch wel langer voor moeten wachten totdat het raak was.




en nu gewoon zwanger van een lief 3e moppie :inlove: :inlove:

@knipoogje1983 wrote:

@Cin. wrote:
hier ook bij de 1ste zo zwanger, en de 2de toch wel langer voor moeten wachten totdat het raak was.




en nu gewoon zwanger van een lief 3e moppie :inlove: :inlove:


hihi ja inderdaad. Nu zwanger van de 3de, erg snel en onverwachts :inlove:

1e was ronde 4 raak. Mei 2010 gingen we voor nr 2.

Dit heeft geleid tot 3 miskramen en ondertussen lopen we bij de gynaecoloog.

Hier bij nummer 1 onverwachts zwanger had me spiraal er in dec uit laten halen en in feb ben ik zwanger geraakt bij de 2de heel veel onderzoeken gehad. We zouden in sept iui krijgen maar gelukkig niet meer nodig :dance:

We zijn 1,5 bezig geweest voor de 2de

Na de 11de ronde clomid trouwens

Chromosomenonderzoek was goed, bloedstollingsonderzoek kan op 2 punten fout zijn. Te weinig bloedstollingsonderzoek ofzo, maar dat was bij mij goed. Je jan ook teveel hebben, deze moet nog een keer geprikt worden, was vraag van het lab. Gyn zei hoefde niet wat te betekenen was kleine afwijking, vandaar weer prikken.



Gaan verder weer ofo in, van voren af aan. Als dat allemaal goed us, zullen we het een jaar weer moeten proberen.

Hier was ik toen we eenmaal bezig waren met behandelingen 2 keer direct zwanger.

De eerste keer werd een mk en daarna raakte ik direct zwanger via iui-d.

Helaas zit ik nu in mijn 4e poging maar heb het gevoel dat het ook niet gelukt is.