Bij pretecho, vergroot ventrikel in de hersenen gevonden..

Vorige week vrijdag hebben we bij 26 wk onze pretecho gehad, hierbij mat de verloskundige het ventrikel ook nog even op, omdat deze bij de 20 wk echo moeilijk te meten was geweest. Hieruit bleek dat deze wat vergroot was en ze ging hier navraag over doen bij Rotterdam…

In Rotterdam willen ze het graag zelf ook eens bekijken, om te zien of het kwaad kan of niet zeg maar.

De verloskundige had zelf al een afspraak voor ons gemaakt in Rotterdam en vrijdag is het zo ver.

Maandag hebben we dit dus te horen gekregen en op zich maak ik me er niet al teveel zorgen over, maar ik zou wel graag willen weten of er hier meer mensen zijn die dit meegemaakt hebben?

En hoe is dit afgelopen bij jullie?

Ik zou gewoon graag al een beetje weten wat ons te wachten (kan) staan…

Verder doet beebje het helemaal goed trouwens. Het ligt alleen wel wat voor op schema wat hoofdomvang en romp betreft.

Is er echt helemaal niemand die hier ooit mee te maken gehad heeft? Of van gehoord heeft? :shifty:

geen ervaring, maar wou jullie wel heel veel succes wensen voor vrijdag.

Hopelijk valt het allemaal mee… :hug: :hug:

Dank je… :-*

hoop t ook :pray:

marieke , probeer eens je vraag bij de mamavraagjes neer te zetten… hier lezen meestal alleen maar zwangere en mama’s met ervaring.

(hier ben hier terecht gekomen omdat ik met jullie meelees).

@Pitje27 wrote:

marieke , probeer eens je vraag bij de mamavraagjes neer te zetten… hier lezen meestal alleen maar zwangere en mama’s met ervaring.

(hier ben hier terecht gekomen omdat ik met jullie meelees).

Mag ik daar dan gewoon een topic hierover openen daar? Of kan ik beter een topic openen met een verwijzing naar hier? :think:

Of even een modie een pb sturen met een link en het verzoek te verplaatsen.

Sterkte. :-*

@Sis wrote:

Of even een modie een pb sturen met een link en het verzoek te verplaatsen.

Sterkte. :-*

dank je, ik heb een nieuw topic erover geopend bij mamavraagjes, maar zal voor de zekerheid de moddies ook even op de hoogte brengen…