bij inshrijven forum wachten op registatie mal

mijn vriendin heeft zich gisteravond ingeschreven op het forum,

maar nou zit ze te wachten op een mail om haar registratie compeet te maen.



kan het kloppen dat ze daar wat langer op moet wachten?



ze zou zich graag aanwillen sluiten bij andere dames die bezig zijn om een kindje te mogen krijgen.



graag hoor ik van jullie

Ruud is degene die autorisatie regelt voor nieuwe gebruikers. Het kan zijn dat hij er nog niet aan toegekomen is, maar het kan ook goed zo zijn dat er wel een mail is gestuurd, maar dat die in de spamfolder terecht gekomen is. Ik zou dus sowieso je vriendin willen adviseren om even haar ongewenst/spamfolder na te kijken en ik zal Ruud even contacten.

hallo kimmie



bedankt voor je berichtje. heel fijn.

ik heb mijn vriendin het laten weten.



en jij bedankt dat je ruud even een berichtje wilt sturen. super.

hopend kan ze dan lekker vanavond aan de slag hiero.



top top

@kimmie had je ruud al gevraagd?

ze kan er namelijk nog niet in.

graag hoor ik van je

Ja ik he Ruud uiteraard meteen een berichtje gestuurd, maar ik heb nog geen reactie, sorry.

Dank je wel kimmie.

Wel jammer dat je nog geen bericht hebt.

Kan ik hem misschien ook mailen dat je mijn via een mailtje zijn mail adres even geeft?

Hij heeft aangegeven dag hij er morgenochtend mee aan de slag gaat :thumbup: en je kunt hem (ons als beheer) bereiken middels een PB (knop), die hebben alle gebruikers onder hun berichten en in hun profiel staan.

hallo kimmie



wat fijn wat fijn,

dan zou ik haar dat even vertellen. ze zal heel blij zijn.



en dat van die pb dat wist ik niet.

dank je wel. weet ik dat ook.



top top



ik houd het in de gaten

Ik heb de boel even gechecked, er staan geen legitieme ccount open in de wachtrij.



De account zou moeten werken tenzij ze een gebruikersnaam verzonnen had die ik mogelijk voor spam aangezien heb en dus verwijderd.



Het beste is even proberen in te loggen met de aangemaakte gebruikersnaam. Als het werkt… jippieeeeeeee



Zo niet een nieuwe account maken en via jou (pb) mij informeren welke naam ze gekozen heeft zodat ik hem niet weer ten onrechte wis. :wink:

@ruud. ik heb je een pb-tje gestuurd.

En je hebt alweer antwoord :wink:

Jaja gelezen. En hij doet het. Helrmaal fijn