Bij hoeveel weken vluchttas??

Zoals mijn vraag al zegt…

Ik weet het niet meer !!! :oops: :oops:

Ik ook niet, maar ik heb hem hier sinds vorige week klaarstaan in de gang… :wink:

Hoihoi

Ik geloof vanaf 34 weken. Maar aangezien mijn ervaringen de vorige keer zal ik hem met uiterlijk 30 weken wel klaar hebben staan

groetjes

marlies

Ik geloof vanaf 35 weken… Maar ja, ik weet het ook niet zeker meer… :roll:

dank je wel…

Beide…

:wink:

Vanaf 37 weken kan je gaan bevallen en zou je dus alles moeten hebben, zoals het kamertje en spullen voor de thuisbevalling. Ook je bed op 70 cm hoogte, is ook nodig in je kraamtijd. Vluchttas dus ook bij 37 weken klaar hebben, eerder is misschien zelfs beter. (je weet maar nooit)

Nu moet ik zelf zeggen dat ik ook niet zo’n snelle ben, aankomende donderdag ben ik 37 weken en ik moet mijn tas nog inpakken :oops:

ik dacht met 36 weken. Ik had hier klaar staan een tas met dextro energie erin, verder niets gebruikte alles eigenlijk nog. OP het moment dat wij toch naar het zk moesten heeft mijn vriend alles gepakt. Wel lag er een pakje klaar wat ze aan moest als ze geboren was.

Is volgens mij ook een beetje wat je zelf prettig vind. Bij mij staat al een aantal weken een koffertje klaar met het e.e.a. er in en er lag een stapeltje met babykleding klaas. Maar ik had nog niet alles in huis (voor mezelf), ik vul hem nu dus steeds aan.

Sinds deze week heb ik ook de babykleertjes in een tas gestopt en hoeft mijn man dat dus ook niet meer te doen.

Ik mis nog een aantal dingen, maar volgens mij heb ik de belangrijkste dingen inmiddels wel klaarliggen.

het “officiele” advies is dat je hem klaar moet hebben staan tussen de 35/36 weken.

Maar ik had hem al helemaal klaar staan met 25 wkn :oops:

Dat gaf mij persoonlijk een prettig idee/gevoel.

Psies… voelt gewoon prettiger, ‘affer’ als het ware.

Nou scheelt het bij mij ook wel dat ik een tweeling verwacht, en dus voorbereid ben op een bevalling die eerder begint dan 37 weken… you just never know! :pray:

Thnx lady’s natuurlijk is het zo dat je je vluchttas klaar hebt staan vanaf het moment dat je het zelf prettig vind.

Maar zat ineens vanmiddag na te denken, en toen benauwde het me dat ik hem zelf nog niet klaar heb staan.

Maar bedankt voor alle reacties!!!

Ik heb hem ook al gedeeltelijk klaar staan…alleen de babykleertjes moeten er nog in…