Bij de lama's geweest !

En wat heb ik genooooooooooooten !!! Wat zijn het heerlijke kerels :drool: :drool: :inlove: De openingsact heeft me in zwijm doen vallen haha !

Wie is er nog meer geweest ?



De openingsact : (wel even geduld, het duurt even voordat de werkelijke act begint)




Ik ben in december geweest en ik ga in november weer :dance: :dance: :dance: dan is het jammer genoeg hun afscheidtournee, maar ik ben blij dat ik er toch nog een keer heen mag vond het de vorige keer helemaal geweldig.



Ik vond Ruben nicolai in het echt nog lekkerder :drool: wat ik wel jammer vond was dat Jeroen er niet bij was, horace cohen was er voor hem in de plaats.

IK had er heen willen gaan maar alles was uitverkocht en het hele jaar door al, en nu gaan ze er toch mee stoppen??

Jammer hoor…vind het om te gieren.

Ik ben jaloeoeoeoers! Ik had zó graag willen gaan, maar wist helemaal niet van de tournee… totdat alle kaarten waren uitverkocht. :frowning: :wall:

ik ga 24 mei met een vriendin :dance:

kan niet wachtennnnn :clap: :clap: :clap:

karin waarneer ben je geweest??



ik ben gisteravond geweest… om 20.15. dat was met horis cohen, en om 23.00 was het met jeroen van koningsbrugge. dat had ik leuker gevonden.



Het viel me een beetje tegen. de opkomst was wel verrassend!!