bij de gyn geweest...

Hai,



Even een nieuw onderwerpje hoor. Ben vanochtend voor nacontrole bij de gyn geweest na de EUG in februari.

Goed en ‘slecht’ nieuws. Het ‘slechte’, nieuws is dat mijn eitje deze maand rechts gaat springen…daar zit dus geen eileider meer dus dat gaat niet lukken om dan zwanger te worden, helaas, helaas…

Goede nieuws is dat alles er verder goed uit ziet en dat links wat littekenweefsel zat waaraan de gyn kon zien dat vorige maand het eitje links is gesprongen. Dit schijnt normaal te zijn dat littekenweefsel en is volgende maand weer weg. Links werkt dus ook zoals het moet!!! Jippie! Wel een opluchting was er een beetje bang voor dat deze kant misschien ook niet goed zou zijn.

We mogen weer een jaar proberen, wanneer het dan nog niet gelukt is mogen we terug komen om te kijken of de eileider goed toegankelijk is.

We wachten dus af wat het jaar ons zal brengen. Voor nu dus even weer zekerheid en kunnen de ovu-testen mee naar volgende maand.



Groetjes

Ineke

succes en sterkte meid dat het jullie jaar ook es mag worden zeg zonder slechte afloop, dat het goed mag gaan,



fijn dat links iig goed werkt, zo moet het ook



kus en knuf van mij :-*

Dank je wel meid, het gaat goedkomen voor ons beide!!! Heb je nog iets van Ruud gehoord wat betreft het plaatsen van je verhaal?



Liefs

Ineke

nee helaas :? maar ikwacht af en hoop dat ie er iets mee kan ik mag deze maan weer niey zwanger raken helaas maar komt wel weer



toedels :-*

Balen. Dan gaan we dus samen voor de volgende ronde!!! Kun jij er de moed nog wat inhouden zo na 4 jaar? Schaam me haast voor mijn jaartje…

Hoop inderdaad dat ze wat met je verhaal gaan doen en anders zou ik het graag prive willen lezen hoor! Meen ik.

Waarvoor heb je nu dan medicijnen gekregen? Hoop dat ze helpen en je snel weer lichamelijk lekker in je vel zult zitten. (geestelijk ook natuurlijk he…)

Ga even met de honden uit en dan alweer werken…

Tot later.



Kus

Ineke

ik blijf al vanaf januarie sukkelen met griep ( de echte griep ) en steeds blijft er dan wat hangen zeg maar vorige maand mijn bijholtes en nu heb ik beide oren een ontsteking in en zijn mijn keel en luchtwegen niet schoon, ook de bijholtes spelen weer op dus een kuurtje ab er voor,



werkse meid, en dank je,



hopelijk dat bij jou ook eens mag wezen is je zo gegunt, wachten duurt lang hoor of dat nu 8 maand of 12 maand is of ja iknu 4 jaar, klinkt lang ,maar goed we gaan door , verder kunnen we niks,



toedels mij :-*