We zitten zomaar te mijmeren… omdat ukkie en de oudste niet veel in leeftijd zullen schelen als alles goed blijft gaan, hopen we dat ze wat aan elkaar zullen hebben (ben zelf enig kind en m’n man heeft weinig aan z’n 4 broers / zussen :evil:).
Bij wie slapen de kids bij elkaar op de kamer? Gaat dat? Is dat leuk voor zulke ukjes? Dat kan dan niet vanaf het begin toch, dan wordt de oudste wakker als de baby 's nachts huilt. Vanaf welke leeftijd wel?
Ben nieuwsgierig!
Mij zusje en ik schelen 1,5 jaar en sliepen vanaf dat zij 5 maanden was bij elkaar op de kamer. Is altijd goed gegaan, al vond mijn moeder ons regelmatig samen (slapend!) in mn zusjes bed :inlove:
jasper en anna schelen 2 jaar. jasper is met 8 weken is jasper verhuisd naar de kamer van zijn zus, zonder een enkel probleem. ze werdebn niet wakker van elkaar, al waren het soms hele krijs en verschoonpartijen.
Hier vanaf dag 1 samen op de kamer.
In het begin werd Sebastiaan wel eens wakker van Annemieke, maar dat kwam waarschijnlijk ook doordat hij ziek was.
Het enige wat vervelend is, is dat als Sebastiaan begint te huilen Annemieke vaak ook begint. Maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor.
Verder geen enkel probleem eigenlijk.
Groetjes,
Heleen