ik gaat zo lekker TV kijken.
Heeft er hier iemand verstand van een ipod?
Ik heb ze van veraf voorbij zien komen, en weet dus hoe ze er uit zien, en dat was het dan wel… 8)
@HanB wrote:
Ik heb ze van veraf voorbij zien komen, en weet dus hoe ze er uit zien, en dat was het dan wel… 8)
Dan ga ik er niet veel aan hebben… want het gaat meer om een stukje specifieke info…
wil er 1 kopen als onze bd geld binnen is maar nu zie ik er 1 staan en dan staat er draadloos internet. Maar zit dat er gewoon op of moet je een extra abbo er voor afsluiten
Ik denk dat je er geen abbo voor nodig hebt zolang je thuis op je eigen netwerk zit, maar zeker weten doe ik het niet.
ik ga het dan wel ff uitzoeken want ik twijfel tussen de Ipod Ipad en de tablet
Hebbert… 8)
Ik wil in juli/augustus de Galaxy Note, dan heb ik alles in 1! :mrgreen: Nadeel: nu wil mijn moeder hem ook… :roll:
Ik ben er weer vandoor, ga lekker op de bank liggen en tv kijken
Pagina 52!!! :dance: :mrgreen:
:-* Ukske!
Hee meiden.
Zo kids liggen op bed. De jongste slaapt, maar nu de oudste nog. Das echt iedere avond feest met tig x naar boven lopen en al. pffff, word er echt afentoe zoooo moe van. Maarja ken m moeilijk vast gaan binden Ook al zou ik dat wel willen :lol: Iemand nog tips miss?
- Ukkie :hug: :hug: Ik hoop echt dat het oud bloed is en dat je over een paar dagen een mooi streepje heb staan!
Enne die klaagmodus mag gewoon hoor
En die mannen, hou op schei uit. kep er hier ook zo 1 die zo lullig uit de hoek ken komen :hug:
Maare jij ook webfeud??? wat is je naam dan ga ik je meteen toevoegen!
- MM, Dank je wel :inlove: En nog een keer dank je wel :inlove:
Het gaat heel goed met Dylan, het is een lekker tevreden manneke.
Tuurlijk voor ons allemaal echt wel even wennen en ff in een ritme komen, maar dat komen we nu zon beetje en nu is het echt genieten!!!
:inlove:
En ik was bij Dylan veeeel sneller op de been dan bij Jaimy. Bij Jaimy had ik meer complicaties. Jaimy is sowieso met de vacuum geboren na 28uur en ik had een totale ruptuur. Daar was ik een paar weken mee zoet. Ook al ben ik bij Dylan 47 uur bezig geweest maar liefst, deze bevalling beviel me achteraf beter hahahha. En ik had nu maar 4 hechtingen hahaha
*Han, klopt dat was en is echt heftig hoor als papa’s kindje je vader moeten verliezen op 17 jarige leeftijd.
En Den zn ma, is ook heel pittig. Het &^^ eraan is nu ook dat we bijna geen contact meer hebben met zn pa. Dylan is nu dan 7 weken, maar hij is hier 1x geweest, de 1ste week en daarna niet meer. en hij wooont 30min bij ons vandaan.
Ons ma moet 2 uur rijden en die heeft hem al tig keer gezien.
Maar ja ik hoef m ook echt niet wekelijks te zien hoor hahaha.
Enne tis toch zo dat je een vergietje ben :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol:
Deeske, dank je wel :inlove:
Leuk een leeftijdsgenootje! Enne ik duim voor je dat je zwanger bent
Hier hebben we ook lekker frietjes gegeten, eigenlijk altijd op zaterdag hahaha.
Lekker aardappels zelf snijden en voor en afbakken mmmm smullen!!!
Voor de rest ligt Den nu ook te snurken op de bank, die moest om 6u beginnen vandaag, dus niet gek dat ie moe is. Heb m al 3 x gezegd dat ie zn bed in moest, maar ja eigenwijs he. hahaha
Maare ik ga ff douchen en daarna ben ik er weer en op webfeud
:- :- van BraGel hahahhahaha
Tip: Zorgen dat hij zijn slaapkamerdeur niet zelfstandig open kan doen, en dan vooral NIET terug gaan!!! En als je dan al wel terug gaat, niet tegen hem praten!!! Zonder iets te zeggen oppakken, en terug in bed leggen. Dekentje weer over, lamp uit, en wegwezen. Het is een paar weken volhouden, wellicht met wat driftbuien op de koop toe, maar het werkt wel echt! Ik heb het bij Robyn zo gedaan, ik heb het bij Isa zo gedaan, ik weet wat ik zeg.
Oh, wat ook wil helpen, is elke avond het naar bed gaan ritueel op exact dezelfde manier uitvoeren. Bijvoorbeeld:
- van te voren aankondigen dat het bijna bedtijd is, met eventueel erbij vertellen hoe lang hij nog beneden mag zijn
- dan vertellen dat het daadwerkelijk tijd is om te gaan slapen
- papa/mama/eventuele visite welterusten wensen + kusje geven
- samen naar boven
- tandjes poetsen
- kleren uit en pyjama aan
- nog een verhaaltje voorlezen
- welterusten + kusje
- in bed leggen, dekentje over
- licht uit
- laatste welterusten groet
- deur dicht
Snap je wat ik bedoel?
Hier werkt het super! We geven van te voren aan dat het bijna bedtijd is, en Isa miept dan nog wel eens halfslachtig een beetje als ze echt naar boven moet, maar ze gaat keurig mee, en komt niet meer uit haar bed! :dance: (nu haar nog leren 's morgens ook in bed te blijven, maar dat is een heel ander verhaal )
Ojaaaaaaaaaaa vergeten te vertellen!!!
We hebben gister twee nieuwe broeken voor manlief gekocht!!! :dance: :dance: :dance: Heb hem meegesleept naar Jeans Centre in de stad, en hem samen met de medewerkster in twee broeken weten te praten, en die zaten meteen super! :dance:
@HanB wrote:
Tip: Zorgen dat hij zijn slaapkamerdeur niet zelfstandig open kan doen, en dan vooral NIET terug gaan!!! En als je dan al wel terug gaat, niet tegen hem praten!!! Zonder iets te zeggen oppakken, en terug in bed leggen. Dekentje weer over, lamp uit, en wegwezen. Het is een paar weken volhouden, wellicht met wat driftbuien op de koop toe, maar het werkt wel echt! Ik heb het bij Robyn zo gedaan, ik heb het bij Isa zo gedaan, ik weet wat ik zeg.
Oh, wat ook wil helpen, is elke avond het naar bed gaan ritueel op exact dezelfde manier uitvoeren. Bijvoorbeeld:
- van te voren aankondigen dat het bijna bedtijd is, met eventueel erbij vertellen hoe lang hij nog beneden mag zijn
- dan vertellen dat het daadwerkelijk tijd is om te gaan slapen
- papa/mama/eventuele visite welterusten wensen + kusje geven
- samen naar boven
- tandjes poetsen
- kleren uit en pyjama aan
- nog een verhaaltje voorlezen
- welterusten + kusje
- in bed leggen, dekentje over
- licht uit
- laatste welterusten groet
- deur dicht
Snap je wat ik bedoel?
Hier werkt het super! We geven van te voren aan dat het bijna bedtijd is, en Isa miept dan nog wel eens halfslachtig een beetje als ze echt naar boven moet, maar ze gaat keurig mee, en komt niet meer uit haar bed! :dance: (nu haar nog leren 's morgens ook in bed te blijven, maar dat is een heel ander verhaal )
Het bedritueel is idd altijd hetzelfde. En zn deur tja dan moet ik er een schuif opzetten of een haakje ofzo. maar of dat nou echt een idee is :think:
Maar idd in stilte hem terug leggen is denk wel een idee om zeker uit te proberen een heeeeeeeeeeeeeeele lange tijd haha
En driftbuien nee die heeft ie niet, maar dan zullen het driftbuien in stilte vanuit mij zijn hahaha
Wel pakken we iedere keer zn knuffels af na 2 x waarschuwen, maar dat helpt dus ook totaal niet bij m…
Maar we gaan gewoon volhouden en anders echt een keer die rubberen hamer pakken ( geintje hè )
Hè hè eindelijk!!! Nu maar hopen dat ie ze ook aantrekt :lol: :lol: :lol:
Of een dwangbuis. 8)
Slaap lekker meiden!!! :-*
Hmmmm ik ga er meteen 1 aanschaffen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En een dwangbuis en een rubberen hamer das misschien nog beter hahahahha
Slaap lekker wijffie!
:-* :-*
Goede morgen Schatten Ik ben er weer.
Ik ben er ook weer… Denk ik…
Ik ben ook weer wakker :mrgreen:
Heb nu toch wel echt krampen en het bloedverlies wordt ook erger
Vind ik niet leuk… :hug: