Bied ik te vaak aan?

Sofie wil vandaag wat vaker aan de borst.

Aangezien ze 10 dagen is kan het best met regeldagen te maken hebben…

Maar ze spuugt vandaag ook veel :?

Hele gulpen komen er tot na een kwartier weer uit :frowning:



Ze vraagt zelf om de borst, maar krijgt ze dan misschien teveel dat ze het zo hard weer uit spuugt?

En maakt het uit dat ze steeds maar 1 borst (a 20 tot 30 minuten) per voeding drinkt?

Soms wil ze nog wel een toetje aan de andere borst, maar vaak drinkt ze er maar 1 en slaapt ze tot de volgende voeding (moet haar er zelfs wel eens voor wakker maken)



Ze is ook wat onrustig en jengelig, ben ik niet van haar gewend :shock:



Kortom, ik ben onzeker :shifty: :oops:

Zo lang ze zelf vraagt zou ik zeggen: lekker aanleggen! Het is juist handig dat ze het teveel weer uit spuugt, zo gaat haar dat niet dwars zitten.

Zo redeneer ik even hoor, volgens mij kunnen kleintjes dat heel goed regelen. :wink:

@Biebels wrote:

Zo lang ze zelf vraagt zou ik zeggen: lekker aanleggen! Het is juist handig dat ze het teveel weer uit spuugt, zo gaat haar dat niet dwars zitten.

Zo redeneer ik even hoor, volgens mij kunnen kleintjes dat heel goed regelen. :wink:




Maar die onrust kan wel komen doordat ze last krijgt van haar buikje.

Dat hebben wij met Lev in het begin gehad, die was ook zo onrustig en ik bleef maar aanleggen. En hij maar spugen.

Ik ben toen wat minder vaak aan gaan leggen, met maximaal 3 uur ertussen (en inbakeren maar dat was een ander verhaal) en toen ging het meteen al een stuk beter.

Hij had of buikpijn of was gewoon misselijk van het vele drinken.



Nog gefeliciteerd trouwens met Sofie :inlove:

Thanx! :mrgreen:



Ze heeft gistermiddag al beter/rustiger gedronken en niet meer gespuugd.

Ze wil nu wel weer meer aan de borst dan om de 3 uur, maar dat lijkt 's morgens wel een vast iets te zijn :think:



Ik probeer op haar af te gaan, maar de onzekerheid slaat geregeld toe :oops: