Hoiiii,
Ik ben net wezen shoppen en op zoek naar een zenuwspiraal. Jullie kennen het vast wel, zo n spiraal waar je met een rondje aan een stokje omheen moet zonder de spiraal aan te raken (spel ook uit ‘de schatkamer’ tv programma).
Bij Intertoys stond ie dat je m gratis bij een ander spel kreeg, maar hij was nog niet binnen, EN ze verkochten m niet los (dat andere spel kan ik niet veel mee).
Ik heb net al internet afgezocht. Alleen bij een wazig winkeltje kom ik uit en dat vind ik niks…mag best een online shop zijn, maar wel wat vertrouwder.
Kunnen jullie mij op weg helpen. Kan het niet hebben dat ik het niet kan vinden. Op Marktplaats staat er ook 1 maar aangezien dat 2e hands is en ik niet weet of het werkt vind ik het zonde daar zoveel portokosten aan te geven.
Ik hoor het graag :-*
ik heb em bij ‘poepie knor’ in de doos zitten (op blokker ) maar dan zit je wel met dat spel… misschien kun je het iemand kado geven?
@Emma wrote:
ik heb em bij ‘poepie knor’ in de doos zitten (op blokker ) maar dan zit je wel met dat spel… misschien kun je het iemand kado geven?
Ooo zo werkte dat dus, het was zo druk bij intertoys dat ze maar vlug antwoord hebben gegeven, maar dat zit dus in de doos erbij? Nou idd, aan dat spel poepie knor heb ik niks en knibbel knabbel knuisje (daar krijg je het ook bij) heb ik al :? . Gebruiken jullie m?

Ik weet ook dat we m zelf kunnen maken, appeltje eitje voor mn partner, maar het zou voor 5 december zijn.
kado zit ingepakt en wordt pas in februari gegeven. Of we hem gaan gebruiken weet ik nog niet ligt eraan of ik er hoge bloeddruk van krijg of niet :mrgreen: (ben niet zo goed in dat soort spelletjes nml en dat frustreerde me vroeger nogal )
Niemand in de fam die het spel graag wil hebben?
Die zijn ook heel gemakkelijk zelf te maken. Ken je niet een handige man die dat voor je wil doen? :mrgreen:
Hier staat hoe het moet: http://www.techniekinhetbo.nl/lessen/bovenbouw/zenuwspiraal.htm
@MiaMama wrote:
Die zijn ook heel gemakkelijk zelf te maken. Ken je niet een handige man die dat voor je wil doen? :mrgreen:
LOL, dat schreef ik al dat het appeltje eitsje zou zijn voor mn partner maar dat ik m graag nieuw wilde hebben…ach als ik m niet vind zal dat uiteindelijk de oplossing worden

Er zijn verder geen kinderen in de familie, dus ik ken niemand die dat spel wel zou kunnen gebruiken

Ik zoek gewoon rustig verder en anders zetten we uiteindelijk papa aan het werk :lol:
Ik heb die een week of twee terug bij de Big Bazar zien staan.
bij de action staan ze ook
@Mam van 2 wrote:
bij de action staan ze ook
Bij de Action??? oo dat zou super zijn, die ligt hier wel in de buurt, ik zal er morgen even langsfietsen…vandaag lukt niet. Dank je wel voor de tip :thumbup:
Ik heb ze vandaag zien staan bij de Wibra voor 3,99. Ik moest meteen aan dit topic denken.
@purpled82 wrote:
Ik heb ze vandaag zien staan bij de Wibra voor 3,99. Ik moest meteen aan dit topic denken.
Ook een goede tip…super bedankt…denk dat ik straks maar ff bibberend op de fiets stap

Geslaagd bij de Wibra voor de zenuwspiraal…dank jullie wel voor de reacties :thumbup:
Mooi!