Hoe heten alle figuurtjes van de Bibaboerderij?
Ik heb nu volgens mij:
Bibabig -> dat varkentje in de rolstoel
Bibi -> de boerin
Bart -> de boer
Kika -> die kip
Klopt dat?
En dan hebben we nog de koe (Kikakoe??), het paard en de haan.
Wie kan mij helpen aan de namen? Ik vind het met namen veel leuker praten met mijn dochter. We zijn nu de poppetjes uit de verassingseieren aan het sparen en er wordt veel mee gespeeld :thumbup:.
Tita Tomaat
Pipa Peer
Biba Boon
op de site van bibaboerderij staat wie is wie en daar staan ze allemaal op
@MamaMarianne wrote:
op de site van bibaboerderij staat wie is wie en daar staan ze allemaal op![]()
Ik zat te kijken op die site, maar kan het niet vinden (blond hè :lol:). Ik ga nog eens zoeken…
O ja, inderdaad dat fruit en groente heb je ook nog. Die was ik alweer vergeten, omdat daar geen poppetjes van zijn in die eieren :mrgreen:.
@Wijnanda wrote:
@MamaMarianne wrote:op de site van bibaboerderij staat wie is wie en daar staan ze allemaal op![]()
Ik zat te kijken op die site, maar kan het niet vinden (blond hè :lol:). Ik ga nog eens zoeken…
O ja, inderdaad dat fruit en groente heb je ook nog. Die was ik alweer vergeten, omdat daar geen poppetjes van zijn in die eieren :mrgreen:.
boven in naast het teken van bibaboerderij
tevens ik lees ook wel eens ergens overheen :lol:
Aha, dat icoon zie ik denk ik niet op mijn 8 inch laptopje :mrgreen:. Ik zal mijn scherm eens op heel klein zetten, mss verschijnt ie dan :?.
Hihaaaaaaaaaaaaaa Haaaaaaaaaaaaaaaaaaan!! :mrgreen:
Jaaa, ik heb het gevonden! Alleen kan ik de namen eronder niet lezen. Ik open straks mijn vaste pc wel even. Daar heb ik een normaal scherm :? :mrgreen:.
succes :thumbup: :lol: :lol: :lol: :lol:
Aha, je kunt ook op de foto’s klikken :oops: :lol:. En dan zie je een uitleg en de namen. Ik heb ze dus gevonden :dance: :dance: :dance:.
waarschijnlijk is het ook wel te raden of niet?
pi pa paard
ki ka konijn
zoiets :mrgreen:
@mayo28 wrote:
waarschijnlijk is het ook wel te raden of niet?
pi pa paard
ki ka konijn
zoiets :mrgreen:
Bijna…Pipapony :mrgreen:.
Konijn??? Die heb ik er niet bij staan :lol:.
En Kiekeboeboe had ik ook niet bedacht, net als Bart en Bibi, maar de rest is inderdaad erg voor de hand liggend :mrgreen:.
Ik heb het gelukkig nog nooit gezien, dus ik gokte dat er wel een ki ka konijn in mee zou doen :mrgreen:
niet dus
@mayo28 wrote:
Ik heb het gelukkig nog nooit gezien, dus ik gokte dat er wel een ki ka konijn in mee zou doen :mrgreen:
niet dus![]()
:lol:
ik vind ze zo leuk jammer dat ze niet meer op tv zijn
hi ha haan :mrgreen: