Bibabad???

Lara past nu nog in het babybadje, maar ben me alvast aan het orienteren voor straks als ze er niet meer in past.

Wij hebben alleen een douche en geen bad. En omdat het mij wel lekker lijkt voor Lara om toch in bad te kunnen zat ik te denken aan een Bibabad.

Heeft iemand er ervaring mee?

ik heb geen ervaringen met een bibabad, maar wel een oplossing gevonden voor mensen met alleen maar een douche en die géén ruim 100 euro willen uitgeven aan een oplossing!



Een Cementkuip!



Groot genoeg tot ze toch zeker 3 jaar zijn en te koop voor 8,95 bij zo ongeveer elke bouwmarkt! :dance:

Wij hebben het bibabad al ruim een jaar en hij bevalt erg goed.

@Misterylady wrote:

Wij hebben het bibabad al ruim een jaar en hij bevalt erg goed.




Wij hebben ook een bibabad, geweldig! Is een uitkomst en Jeroen vindt het ook heerlijk om te spelen in badje.



Succes met de beslissing.



Zal fotootjes plaatsen!



Liefs,

Moon

@mamy wrote:

ik heb geen ervaringen met een bibabad, maar wel een oplossing gevonden voor mensen met alleen maar een douche en die géén ruim 100 euro willen uitgeven aan een oplossing!



Een Cementkuip!



Groot genoeg tot ze toch zeker 3 jaar zijn en te koop voor 8,95 bij zo ongeveer elke bouwmarkt! :dance:




Hoe laat je het water eruit lopen dan? of zit daar ook een gat in met een stop???

moet je douche bak wel groot genoeg zijn…

Wij hebben naar mijn idee een vrij normale douchebak maar veel te klein voor het bibabad.

Geloof dat in lengte en breedte nog 15 cm erbij moest

en waarom niet gewoon het babybadje onder de douche zetten?

hebbenw ij ook gedaan

wat speeltjes mee en klaarrrrrr

nu zetten we er wel eens een grote wasmand onder hihi

Mami, daar heb ik ook aan gedacht. Maar lijkt mij onhandig met opruimen. En idd hoe laat je het water eruit lopen?

@Boerinnetje82 wrote:

Mami, daar heb ik ook aan gedacht. Maar lijkt mij onhandig met opruimen. En idd hoe laat je het water eruit lopen?


Je kan een gat ter groote van de stop erin boren en dan een stop ahlen, gewoon bij de h*ma te koop voor 2 euro.

Wij kiepen hem gewoon langzaam leeg! :lol:

Mmmm, dat is idd ook wel erg handig. (en goedkoop). Ga het nog eens overleggen thuis.

Cementkuip! Wat een geweldige oplossing zeg! Er zit alleen wel 1 klein nadeel aan…en dat is dat hij niet makkelijk op te bergen is als hij niet gebruikt wordt, maar verder een top idee!! :thumbup:

en als je de kuip niet meer als bad gebruikt , zet je hem in de tuin (of balkon)met wat waterplantjes… je eigen minivijver! :mrgreen:

Ja, dat is wel handig, maar waar laat je het ding als je zelf wilt douchen? Ga je er dan instaan ofzo?

Becca, dat vroeg ik me ook af?