Ik ga ons bibabad verkopen omdat hij bij ons toch niet goed past helaas.
Oudste heeft er maar een keer of 3 in gezeten en daarna heeft hij langs tijd ingeklapt aan de kant gestaan.
Nu wil ik de zak uitwassen, maar wie kan me vertellen hoe? Hoeveel graden moet hij? Moet hij zo er in of moet er een sloop omheen enz…
Iemand er weleens een scheutje chloor bij gedaan met uitwassen? Door het lange staan is namelijk onderaan de zak de buitenkant wat verkleurd :?
Ik weet niet hoe die zak gewassen moet worden maar ik ben wel op zoek naar een bibabad dus ik lees even mee :mrgreen:
heb je enige ide wat je er voor wilt gaan vragen?
Heb net dit gevonden:
Edit beheer: link verwijderd
Chloor zou ik er niet bij doen, dat kan de zak aantasten, ik zou eerder iets van Ossegal of Shout of iets dergelijks proberen.
Ik was hem regelmatig. Even ‘het putje’ eruit halen en gewoon op 60gr wassen. Ik doe er wel eens een schep vanish bij. Gaat hier al 1,5 jaar goed!
Rivella, thanks voor het meezoeken en Lu, vanish heb ik wel staan, bedankt voor de tips. Ik wist niet of hij op 60 mocht maar dat kan dus gewoon :thumbup:
Rivella ik wil eerst even kijken of ik de zak weer netjes krijg want dat is anders wel van invloed op de prijs Zou zonde zijn want hij is zo weinig gebruikt :wall:
Als ik hem heb gewassen dan laat ik het je wel even weten :-*
Mijn dochtertje had er ook maar 5 x hooguit ingezeten, en kreeg van het lange staan allemaal vlekken erin. Komt ook omdat ik de doek er verkeerdom had in gedaan i.p.v het gladde gedeelte. Maar met 60 graden alles helemaal schoon gekregen…
Zou er gewoon een scheutje chloor bij doen hoor :thumbup:
Is prima, ik heb alle tijd :mrgreen:
Als Rivella hem niet wil of dergelijke, heb ik ook wel interesse
Hij is weer keurig wit :dance: Alleen gewassen op 60 met een beetje vanisch. :thumbup:
Rivella ik zet vanmiddag wel even een foto in mijn winkeltje bij aangeboden (als ik het kabeltje kan vinden) :mrgreen:
Ik zal het in de gaten houden :mrgreen: