bh-vraagje

Hallo,

Voor mijn zwangerschap had ik altijd voor gevormde bh’s, nu heb ik een zwangerschapsbh, alleen vind ik het heel erg irritant dat wanneer ik “stijve tepels” heb (als ik het frisjes heb heb ik ze al :oops: ) dat dat zo goed te zien is.

Zijn er misschien betaalbare voorgevormde zwangerschaps-bh’s te vinden of weet iemand een andere oplossing?

Al gedacht aan de dunnere soort zoogcompressen? Kunnen rond het eind ook handig zijn ivm vroege lekkage. :thumbup: Lansinoh zijn zover ik weet heeeel erg dun en broeien niet.

En anders je vast verheugen op het najaar en de winter met de truien :lol:

Ik had ook altijd voorgevormde beha’s, en tijdens mijn zwangerschap nu gewoon wat goedkopere beha’s in grotere maten (ben drie cupmaten gegroeid en volgens mij is einde nog niet helemaal in zicht :shock: ), kan ook heel goed hoor.

Voor hierna: dan heb je ook vooral van die dunne dingen waar ik niet van houd. Dus ik heb alvast een goedkope voedingsbeha van de hema, voorgevormd en wat dikker, net alsof 'ie beugels heeft, maar heeft 'ie niet (snap je het nog :wink: ). En zo probeer ik er meer te vinden tegen de tijd dat ik zeker weet in wat voor maat ik beland.

En anders idd zoogcompressen erin stoppen. Succes!

pfff nou het is zowiezo lastig om een passende bh te vinden, en dan in het zwart! Ik heb maat 80 F, ik vind ze alleen in het wit…grrrrrrrr

bedankt voor jullie reacties

Als je een vermogen kwijt wilt zijn, maar dan wel zwart en de goede maat: babywinkelpuntenel

F-cup

babywinkel.nl prijs:

€ 52,95

Voor een luxueus gevoel. Het elastische en glanzende boordje zorgt ervoor dat de beha rondom vlak en zacht afsluit. Elastische, verstelbare glanzende schouderbandjes met decoratief bloemenborduursel (F-cup extra gevoerd). Wijdte op drie standen verstelbaar. Jacquard-dessin van ademende microvezel. Materiaal: 85% polyamide, 15% elasthan Kleur: zwart F-cup Eigenschappen naadloos in het bijzonder geschikt voor vrouwen met gevoelige borsten elastische, meegroeiende cups, die niet knellen ingewerkte versteviging, die de borsten ondersteunt elastische en verstelbare schouderbandjes elastische en 3-voudig verstelbare rugband extra ondersteuning aangenaam zachte beugels, die niet drukken aan te raden vanaf de 4e zwangerschapsmaand Öko-Tex Standard 100 No. 98.0.1439 FI Hohenstein

bedankt.

ik heb er toevallig 1 besteld bij lingeriehuispuntnl

ook een zwarte rond die prijs :shock:

hai, je kan ook van die nipple covers halen bij de beijenkorf. Ik gebruik ze ook omdat ik heel snel last heb van ‘‘stijve tepels’’ en ze helpen enorm goed.

als je een kleine maat hebt is het ook lastig! Alle zwangerschapsbeha’s die ik kon vinden (en dan moet ik wel toegeven dat ik niet in de dure klasse heb gezocht) beginnen bij Cup B. Zeer irritant!

Ik kan voor mezelf ook niet echt een zwangerschapsBh vinden :?

Grote maten is een beetje een kriem geloof ik!

Denk indd van die dunne zoogcompressen in je Bh doen?

Die had ik bij Levi er ook al vroeg in, ivm het lekken.

Ook ik heb nu al heel snel stijve tepels, wat erg vervelend is!