Ik heb gisteren uiteindelijk 2 sport bh’s mee naar huis genomen i.v.m. dat ik dus geen beugels meer kan dragen, maar ze zitten perfect en geven goed steun (in grote maat) :think:
Ik heb trouwens precies hetzelfde verhaal bij de Hunkemoller…
Jaren terug liet ik ze een BH’s in 75D zien (ik wist toen echt niets van mijn eigen cupmaat af), en die zat zoooo mooi volgens de hunkemoller. Kwam ik 2 weken geleden in een andere hunkemoller, kwamen ze letterlijk aan met 75D’tjes omdat ik volgens mevrouw zelfs bij F en E nog een hele cupmaat kleiner kon, terwijl ik onderhand echt al een 3e borst onder mijn oksel had hangen. :silenced: Ja, past mooi hoor !
Is dit niet wat voor je ? :think:
Is een stevige BH zonder beugels in grote cupmaat, maar geen sportbh…
http://www.livera.nl/collectie/Lingerie/?view=2675&showH=Lingerie%20.:.%20DYANNE%20Double%20Moulded%20BH%2029,99
Enkele tips:
-altijd ervoor zorgen dat de beugel aan de zijkant nooit op je borst loopt maar er een heel stuk langs.
-Op de rug mag de sluiting NOOIT een boog naar boven vormen, indien dit wel het geval is neem je de omtrek veels te groot.
- je mag nooit vier borsten maken! Lees: de borsten mogen nooit boven de BH komen piepen.
- je BH moet mooi blijven zitten als je de armen omhoog en omlaag doet. Lees: Hij mag dus niet van boven naar onderen bewegen maar moet mooi op de plaats blijven.
-De “derde borst” bedoelen jullie daarmee het overige vel mee? Als dit het geval is, dat hoort zo! Dat wilt alleen maar zeggen dat de omtrek goed spant! Indien dit echt ‘borst’ is, is de cupmaat wel degelijk te klein. Hierbij weer letten op die beugel die nooit over de borst mag lopen!
Hier spreek een verkoopster van Hunkemöller die er na diverse opleidingen en jaren ervaring echt geen verstand van heeft! :mrgreen: Enfin dan wel Hunkemöller in België
Ulla Popken? En in Breda zit ook een winkel met betaalbare ondermode en ook in grotere maten…weet alleen even niet hoe die heet.
@Selena wrote:
Is dit niet wat voor je ? :think:
Is een stevige BH zonder beugels in grote cupmaat, maar geen sportbh…
http://www.livera.nl/collectie/Lingerie/?view=2675&showH=Lingerie%20.:.%20DYANNE%20Double%20Moulded%20BH%2029,99
Die gaat tot 90F En voor die prijs heb ik helaas nog nooit een bh gevonden die echt steun geeft, dus dan ben ik al vrij snel huiverig. Ik ga binnenkort nog wel een keer naar de Livera hier in de stad om te vragen of ze wat heeft zonder beugels in mijn maat, met steun. Het moet gewoon netjes zitten onder een shirtje. Al is een bh zonder beugels ook fijn voor een thuis-dagje, zondag ofzo, en dan is t niet zo erg als t iets minder steun geeft, ben toch thuis Dus de missie is 1 bh zonder beugels met veel steun en 1 bh zonder beugels met redelijke steun Misschien zaterdag even!