bh grote maat

hoihoi

Nu ik zwanger ben gaan mijn borsten ook groeien. Nu ben ik al rijkelijk bedeeld maar het wordt alleen maar erger. Wie o wie weet waar ik grote bh’s kan kopen en het liefst wil ik ook een voedings bh

ik heb nu cup h95

groetjes

marlies

hier altijd zwangerschapsbh’s van anita gehad… :thumbup:

ook de voedingsbh’s… :thumbup:

Op deze sites kun je terecht voor goede voedingsbh’s (en misschien ook wel meegroeibh’s) in grote maten!

linkjes ook in spoiler niet toegestaan :wink:

En Livera verkoopt ook grote maten…

Ik had in mijn zwangerschap van Stein F. En ik kon heel goed slagen bij anita’s.

Duur maar super goed :thumbup:

Ik heb de zelfde maat en koop ze bij de babyp l a n e t, ook van Anita

Anders ben ik ook nog niet geslaagd… errug lastig!

suc6 ermee

hoihoi

Bij ons in het dorp heeft livera geen grote maten. We hebben wel een lingerie winkel waarvan de website zegt dat ze het hebben maar ook die hebben maar tot g terwijl ik ervanuit ga dat ik straks maar i heb.

ik heb bij anita gekeken maar die gaat ook maar tot h of vallen ze groot uit?

groetjes

marlies

Voor diegene die alleen in de omvang groeien onder hun borsten kan je ook alleen een tussenstukje voor je eigen bh kopen.

Mijn borsten zijn toch ook nu wel zo’n 5 cm in omtrek gegroeid, maar ik pas nog steeds in mijn gewone cupmaat met dat tussenstukje.

Mijn ervaring bij mijn andere kids is dat dat op het eind niet meer zo is, maar dan kan ik ook meteen een voedingsbh aanschaffen. Dat durf ik nu nog niet te doen, want daar zaten we wat maten verschil in.

Succes

Ik heb net een Anita-voedingsbh gekocht bij Lincherie.

Ik had eerst een beha besteld via internet, maar die heb ik teruggestuurd.

Ik heb me goed laten helpen in een winkel want als je grote maat hebt moet het echt super zitten (oftewel het niet voelen zitten).

Bij speciaalzaak weten ze gewoon wat er nodig is en of je beter nog een cupje erbij kan doen ofzo (zo heb ik nu voedingsbeha cupje 90F gekocht terwijl ik normaal op 80D soms E zit). De nieuwe zit in de cup nog lekker ruim maar op mijn lijf als gegoten.

Maar passen vind ik nog steeds niet leuk hoor. Zo’n vreemde die aan je lijf zit bij ‘gevoelige onderdelen’ :mrgreen: .

Hemel ja, daar moet ik dalijk natuurlijk ook rekening mee gaan houden!!! :shock:

Bij mijn dochter droeg ik mijn normale bh’s, en had ik nog een redelijk handzaam Dcupje. Nu heb ik van mijzelf al E’s, dus die zullen de komende 8 maanden nog wel flink groeien, dus ben benieuwd!!! :think:

Tweet, cup E is een makkie… :mrgreen: :thumbup: Daar valt genoeg in te krijgen… je kan dan zelfs bij hunkemoller kijken, daar heb ik meegroeibh’s gekocht tot cup G… en de zijn dan rond de 24 euro… :inlove: :thumbup:

Marlies, cup H zou nu nog wel lukken… maar nog groter hmm… zal eens zoeken straks…

Even snel Marlies, ik ben aan het ontbijten :mrgreen:

Deze bh van emma jane (zijn ook kwalitatief goed, heb zelf ook gehad)

Gaat tot cup K 8) :thumbup:

Is er ook in wit…

Kijk even op nee sorry dit mag ook niet :wink: (mag dit zo modies?)

Foto:

Amoralia Nougatine voedingsbeha

Deze gaat ook tot H…

(maar kan me voorstellen dat het straks, na de bevalling niet meer past hoor… )

Op en ook dit mag niet :wink:

Zoeken onder voedingsbh’s en dan cup I…

Staan er een paar van Anita… :inlove: :thumbup:

oa deze:

Die borstvoedingswinkel had ik ook in mijn spoiler staan, maar als dat ook al niet meer mag. :roll:

Daar verkopen ze volgens mij best veel.

Hoop dat je wat kunt vinden dat je past! :thumbup:

Via pb mag het wel…

En ik denk dat je de volledige link niet mag plaatsen…

Maar Nee, dat mag ook niet! :wink: mag volgens mij weer wel? :think:

@faizaa wrote:

Tweet, cup E is een makkie… :mrgreen: :thumbup: Daar valt genoeg in te krijgen… je kan dan zelfs bij hunkemoller kijken, daar heb ik meegroeibh’s gekocht tot cup G… en de zijn dan rond de 24 euro… :inlove: :thumbup:

Marlies, cup H zou nu nog wel lukken… maar nog groter hmm… zal eens zoeken straks…

Dat valt inderdaad nog wel mee dan! Ik merk het wel tezijnertijd! :wink:

@Tweet wrote:

@faizaa wrote:

Dat valt inderdaad nog wel mee dan! Ik merk het wel tezijnertijd! :wink:

:thumbup: komt goedddd… :mrgreen: :thumbup:

hoihoi

erg bedankt tot nu toe ik heb meteen twee bh’s besteld bij de borstvoedingswinkel en een buikband :smiley:

ik hoop dat ze passen

groetjes

marlies