bfree flesjes

Om dat jasper erg onrustig is op het KDV, en veel blijft spugen, heeft het KDV ons gevraagd om de bfree fles te proberen.

als ik echter 1 fles wil bestellen via internet ben ik 10,95 plus 620 verzendkosten kwijt.

dat vind ik erg veel om iets uit te proberen.

Kan ik deze flessen ook in de winkel kopen??

of wellicht is er iemand die ze heeft maar niet meer gebruikt?

@Fietje wrote:

Om dat jasper erg onrustig is op het KDV, en veel blijft spugen, heeft het KDV ons gevraagd om de bfree fles te proberen.

als ik echter 1 fles wil bestellen via internet ben ik 10,95 plus 620 verzendkosten kwijt.

dat vind ik erg veel om iets uit te proberen.

Kan ik deze flessen ook in de winkel kopen??

of wellicht is er iemand die ze heeft maar niet meer gebruikt?

Ik heb ooit eens een tuitbeker van het merk bfree gehad. Ik had hem gekocht bij de DA en volgens mij hadden ze daar ook gewone flesjes van. Misschien kun je daar eens kijken (of ff naartoe bellen).

Succes ermee!

Ik las op een ander forum dat deze flesjes ook te krijgen zijn bij Prenatal. Misschien daar eens kijken of bellen voordat je voor niks rijdt.

Bij tomsbabycare punt com staat een lijst waar de flessen te koop zijn zie ik nu.

Ik heb de mijne bij prenatal vandaan.

genoeg mogelijkheden dus!

bedankt!

@truusje wrote:

en zijn ze idd prettig, om welke reden ben jij ze gaan gebruiken??

Bij de prenatal hebben ze ‘Dr. Brown’ flessen. Is hetzelfde principe.

erg prettige flessen.

Hoewel Quinten veel bleef spugen. (dat gaat nu hij kan kruipen pas een stuk beter)

Het is de enige fles die hij wilde na de BV

Op babyfles punt nl kun je alle verkooppunten in NL vinden.

wij gebruiken ook de bfree super fles alleen de booertje komen niet zo bij deze fles.

vriendin van mij werkt bij de nutri cia en die vertelde mij dat ze er warenen fijne flesjes zijn. ik heb hem in een baby winkel gekocht bij ons in de prenatal hadden ze alleen de drbrown.

die heeft ze eerst gebruikt maar daar dronk ze heel moeilijk mee

@Fietje wrote:

@truusje wrote:

en zijn ze idd prettig, om welke reden ben jij ze gaan gebruiken??

Bram was behoorlijk gulzig, en na t drinken altijd veel boeren. Daar had ie veel last van, huilen enzo. Heb toen deze gekocht.

He,

Bij Ries heeft de fles niet zo goed geholpen. Ik ben later overgegaan op de gewone avent flessen, bleek dat het spugen te maken had met een koemelk overgevoeligheid. Hij heeft andere voeding gekregen en hij spuugt nu helemaal niet meer!!

Groetjes Suus

Ik heb er hier nog 2 staan, ik heb 2 een week gebruikt :oops: . De kleien dronk er niet geweldig uit dus ben maar weer op mijn “oude” flessen overgegaan. Ik hoor er wel geweldige verhalen over moet ik zeggen, maar madam bliefde ze niet :wink: Zonde hoor, heb zelfs nog nieuwe spenen en alles erbij gekocht :roll: