bezorging door Wehkamp

Maandag is mijn zoon jarig en nou hebben we gisteren bedacht dat we dan lekker met hem gaan zwemmen. Daarom gisteravond nog even snel een bikini (of eigenlijk meerdere, want ik weet niet in welke maat ik pas :oops: ) besteld bij Wehkamp, zodat deze vandaag nog bezorgd zou worden. De hele dag thuis geweest, maar geen pakje ontvangen :evil: . Nou zie ik op de site staan dat ze eventueel op zaterdag bezorgen. Weet iemand of ik ervan uit kan gaan dat ik dat spul morgen ontvang?



Tjonge, jonge, ik ga echt nooit zwemmen en nou wil ik eens gaan, heb ik geen zwemkleding :roll: .

hier met regelmaat op zaterdag bezorgd … :mrgreen:



maar hoelaat heb je besteld??

enne op je orderbevestiging staat als het goed is een bezorgdatum



:-*

Ik heb om 20.45 uur besteld. Ik dacht dat je voor 21.00 uur moest bestellen, maar ik zag vandaag pas dat de bestelling tegenwoordig voor 22.00 uur gedaan moet zijn. Op de bevestiging staat 30 november, dus vandaag, had ik ook aangegeven als leverdatum.

dan kan er vertraging zijn opgelopen … dan denk ik persoonlijk dat zemorgen voor 13:00 komen brengen … maar dat weet ik niet zeker ligt er ook maar net aan of het door mensen gebracht word die via wehkamp zelf werken of selectvracht…



Ik hoop voor je dat het alsnog optijd binnen is





:-*

Volgens mij bezorgt Selektvracht hier. Is dat gunstig of juist niet :shifty: ?



:-*

@Renee74 wrote:

Volgens mij bezorgt Selektvracht hier. Is dat gunstig of juist niet :shifty: ?



:-*




Hier in het noorden bezorgd Selektvracht ook en dat is dramatisch. Ze bezorgen doorgaans gewoon wanneer het hun uitkomt. Ze doen er niet moeilijk over om een dagje later te bezorgen. Klagen heeft geen zin :thumbdown:



Ik bestel niet vaak wat maar ik heb nu al vreemde dingen met selekvracht meegemaakt hoor.

Pakjes en kleding die onder het tuinbankje in de regen zijn gelegd bijvoorbeeld.

Consequent overdag bezorgen terwijl je voor avondbezorging staat gepland en dus 1 euro meer betaald.

Pakjes bij buren afgeven terwijl je aangeeft dat niet te willen.

Enzovoort :?

hier is het super :thumbup:

voor 22;00 vesteld de volgende dag in huis mits vooradig.

anders bel je wehkamp gewoon op,



doe ik ook gerust.



zal voor je duimen dat je hem op tijd binnen hebt :thumbup: :thumbup:

en veel plezier,



gr mel

Hier gaat het ook altijd goed, zijn ze een dagje verlaat, laten ze het altijd even weten (de volgende dag met excuses)



De bezorgers hier zijn ook hele lieve mensen. Een echtpaar dat gezellig samen pakketjes rondbrengt. :thumbup:



Anders even bellen met Wehkamp, kunnen ze het zo vertellen!! Maar ik denk ook dat ze vandaag komen.

Hier ook nooit problemen gehad, behalve als je op zaterdag besteld is deze pas dinsdag in huis.

Maar je krijgt je pakje vandaag want op zaterdag leveren ze ook, ik heb ze ook wel eens op een kia punt laten afleveren, kreeg ik sms dat ze er waren.

nou hier kunnen we ook neit vanuit gaan dat selectvracht iets goed bezorgd… hopeloos. Ze bezorgen het altijd te laat…



echt waardeloos. Zo zit ik ook al een paar dagen te wachten op een bestelling van de H&* pfpf

Nou, geen bikini’s dus :evil: :thumbdown: . Vanochtend heb ik gebeld en toen werd gezegd dat er een fout in het magazijn was gemaakt en dat er daarom een dag later geleverd zou worden. De telefoniste ging ervan uit dat ik het pakje vandaag zou ontvangen.



Niet dus, dus net weer teruggebeld. Wat blijkt, ze hadden een terugmelding gehad van Selektvracht, omdat het pakketje in een verkeerd depot terecht is gekomen. Maar… de ervaring leert dat een pakje binnen een week alsnog op de plaats van bestemming aankomt :roll: . Ik heb maar gezegd dat ze de spullen mogen houden en dat ik het pakketje niet meer hoef :hand: . Ze zou in ieder geval regelen dat de verzendkosten vervallen. Ik baal hier wel behoorlijk van.



Maar goed, weet iemand waar in deze tijd van het jaar bikini’s verkocht worden :slight_smile: ?

Lingeriezaken, sportwinkels die hebben altijd wel wat aan zwemkleding

ja daar zou ik ook kijken ja in de sportwinkels ja want ze verkopen altijd wel iets hoor meid.



Kus celes

Bij de HEMA ook gewoon hoor, het hele jaar door! En het is vast morgen koopzondag!

Ik denk dat er inderdaad niets anders op zit dan morgen de stad in te gaan. Bleeeh, vind er niks aan, shoppen op koopzondag. Eerst ga ik toch maar eens op zolder in mijn koffer zoeken of ik me echt niet in een van mijn oude bikini’s kan wurmen :mrgreen: .

Ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel eens wat besteld, maar dat ik het nog nooit de volgende dag in huis heb gehad :think: