de sinaasappel moet rood worden met behulp van de rode verf. De rechtertak en de wesp helpen daarbij.
Ik heb het uitgespeeld! Vond het nog best lastig! :oops:
waarom valt die rode verf niet naar beneden ???
Die bij gaat er dan naar toe en dan ??
En dan de stok gebruiken om de verf te pakken, terwijl de schilder afgeleid is.
heb het al :oops:
ik zit in de kraan in level 2, maar geen idee wat ik nu moet doen :think:
@oessie wrote:
ik zit in de kraan in level 2, maar geen idee wat ik nu moet doen :think:
De ruitenwisser aanzetten dan zie je een code
ja maar ik krijg die putdeksel en niet mee aan hoor
oke gelukt hoor
dit spel is niet aan mij besteed volgens mij, heb nu ruzie met zee sterren een fles en een vishengel :?
holbewoners is heel makkelijk eigenlijk. erg leuk spel zelf man lief vind hem leuk
uitgespeeld jammer dat het niet meer levels zijn.
@oessie wrote:
dit spel is niet aan mij besteed volgens mij, heb nu ruzie met zee sterren een fles en een vishengel :?
Hier heb ik het spel ook gesloten snapte er geen drol van :mrgreen:
hier nog 1.
begint al bij het stoplicht en die schilder…
Kom dat zebrapad niet eens over… :S
maris, je moet bij vragen schilder af te leiden, je pakt tak naastje, zo kun je emmer verf pakken, danpak je sinaasappel doop je in rode werf gaat naar die andere tak en splast hem zo in het groen van stoplicht en dan kun je over steken
@romata wrote:
@oessie wrote:dit spel is niet aan mij besteed volgens mij, heb nu ruzie met zee sterren een fles en een vishengel :?
daar zit ik nu ook mee… :think: help!!!
@JayDee wrote:
@romata wrote:@oessie wrote:dit spel is niet aan mij besteed volgens mij, heb nu ruzie met zee sterren een fles en een vishengel :?
daar zit ik nu ook mee… :think: help!!!
oh wow ik vaar weg op de walvis
uitgespeeld
leuk spel, al had ik voor het laatste level met dit weer geen geduld en heb ik een “walk-through” opgezocht.
http://jayisgames.com/archives/2008/06/bamba_snack_quests.php
Kwam er zo wel achter dat er ook een deel twee is, maar die bewaar ik voor later (kost wel tijd zo’n spelletje :oops: )
http://www.bamba.co.il/quest2/
kan ook niet verder komen met dat beest en die wormpjes(rupsjes…)… krijg de rupjes niet verder dan 2e gaatje…
heb hem al gevonden hihi