Bezorg de baby zijn snack terug!

Hij is leuk!!!



http://www.bamba.co.il/quest/

Snap er de ballen van hoor,welke taal is dit? :shock:

ben er wel achter dat je van rechts naar links moet lezen, maar ehm ook ikke snap hem niet :shock:

Gewoon eerst nr 1 nemen. Rechts bovenaan. (aanklikken)

Dan start er een game over een baby en een eekhoorn. Je moet door verschillende levels af te ronden zien dat je die eekhoorn te pakken krijgt.

In die levels moet je zelf zien hoe je de ‘uitgang’ kunt bereiken.

Uitgespeeld! Hij is leuk!!

uitgespeeld

het bewijsje



ja maar hoe en met welke toetsen moet je het bedienen!!!

ben niet blond hoor :roll:

Met je muis moet je werken :mrgreen: .



Ben je al ergens gekomen? Of sta je nog bij het zebrapad?

zebrapad?? ja maar ik kan niet oversteken :shock:

andere stoplicht blijft op groen :?

@sophie wrote:

zebrapad?? ja maar ik kan niet oversteken :shock:

andere stoplicht blijft op groen :?




En dat is dus juist de grap: je moet een manier zien te vinden om wel over te kunnen steken.

oooooooooooooooooooh

nou ga nog een poging wagen :mrgreen:

joehooeee eerste level gehaald :smiley:

Grappig :lol:

Uitgespeeld :mrgreen:

Wie kan mij een hint geven wat ik moet doen bij dat level met dat beest voor de deur.

En dat insect dat heen en weer vliegt en besjes in de plant laat vallen. En die rups die uit die gaten komt als je zo’n paddestoel aanklikt.



Ik heb alles al een keer aangeklikt, maar die baby blijft zijn schouders ophalen.

Ik ben er al achter dat dat beest zijn tong uit kan steken om druppels uit die plant op te vangen. Maar wat moet ik ermee?



Alvast bedankt.

Groetjes Myrella

Leuk!

Ik kom alleen niet verder dan het level met die holbewoner, de slang en dat beest die die kokosnoot laat vallen :think:

Bij het level van de holbewoner heb je een botje en de cocosnoot nodig. De vogel heeft het botje vast en die moet je in de andere boom zien te krijgen door de slang eruit te jagen.

De cocosnoot moet gebroken worden om er iets met het botje mee te kunnen doen.



Succes!



Help je mij dan even als je bij het level bent met dat beest voor de deur?

Ja, he he, het is gelukt! :dance: Dankje!



Ik ga op zoek naar het level met het beest voor de deur :wink:

:dance: level van die kristallen en die spin, he he, duurde heel lang voor ik dat goed had!

Maar, toen was ik op dreef, bij dat beest voor de deur moet je op de paddenstoelen klikken en dan zie je een rups uit de gaatjes omhoog komen. De rups moet je naar het laatste gaatje zien te krijgen, dan gaat ie dat nestje in met die noten, was je zover al?

Dat ik iets met die rups moet doen, dat dacht ik al.

Ik kom alleen niet verder dan het vierde gaatje :think: