Hoi allemaal,
Ik zit ergens mee en vraag me af wat jullie er van vinden. Donderdag is mijn NOD. Die dag om 9.00 'smorgens moet ik ook bij de kaakchirurg zijn om 2 verstandskiezen te laten verwijderen. Mocht ik nu zwanger zijn; kan dit dan kwaad? Ik heb voor de zekerheid vanmorgen al getest maar was negatief… Kan ik er nu van uit gaan dat ik niet zwanger ben?
Wat een gemuts he :?
Wat zouden jullie doen?
Rontgenfoto schijnt erger te zijn dan een kaakchirurg. Maar misschien is het wat om dat na te vragen bij de chirurg? En nee dat je een dag of 2 dagen voor je NOD nega getest hebt geeft ook nog geen zekerheid of je wel of niet zwanger bent. Sommige vrouwen testen pas na 2 weken overtijd positief.
Succes iig met het trekken van je kiezen! :shifty: :thumbup:
Als ik jou was, zou ik de kaakchirurg wel op de hoogte brengen dat er een eventuele mogelijkheid bestaat dat je zwanger bent.
Kan de dosering van verdoving aangepast worden…;
Veel succes, zowel bij de chirurg als met het zwanger zijn/worden.
liefs
Gerda
Ik zou ze wel op de hoogte brengen. Ik moest ook heen toen we bezig waren en ze stelde letterlijk de vraag aan mij: is het mogelijk dat je zwanger bent. Bij jou is dat een ‘ja’
Ik weet niet hoe ze het oplossen als je ‘ja’ zegt. Ze hebben wel een foto nodig volgens mij. Succes ermee (of zou je al heen zijn?)
gr. Nienke
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het denk ik maar aangeven, ben benieuwd hoe ze er op reageren. Ik moet morgen en dit is voor mij de 2e keer. De andere helft van mijn verstandskiezen zijn er al uit en ze hebben toen al foto’s gemaakt. Ze hoeven die dus niet meer te maken morgen.
Ander nadeel is dat ik dit al een keer heb meegemaakt en dat ik nu dus weet wat er gaat komen… brrrrr :shifty: :shifty: echt niet leuk! Vooral omdat ze er uit moeten ter voorkoming van eventuele ontstekingen, en ik nu dus helemaal nergens last van heb. Toch een raar idee dat ze gaan snijden in een gezond lichaam he… :think:
Ik laat morgen wel weten hoe het is afgelopen, en hoe ze reageerden.
Ik doe morgenochtend voor de zekerheid nog eerst even een testje
Dikke kus, Windy
Ik had bij mijn 1e zwangerschap ineens een acute pijn in mijn tand. Ze dachten dat een wortelkanaalbehandeling nodig was. ik was toen zo’n 8 weken zwanger.
Er moest wel een foto worden gemaakt. Ik kreeg toen een schort van lood voor. Gelukkig was het na een paar dagen over. Anders had ik na de 12 weken terug gemoeten voor een wortelkanaalbehandeling. Maar dat was dus niet nodig.
Ik zou het gewoon zeggen tegen de arts dat je bezig bent met zwanger worden. Dan weet hij wel wat te doen.
succes of beter gezegd, sterkte
Heb vanmorgen de test gedaan. Er kwam een heel licht streepje (zie ander onderwerp) Ik gaf dit dus aan bij de chirurg en zij zei dat ze het me dan zeer afraad. Vooral als je geen last hebt an die kiezen raden ze je aan om te wachten tot na de zwangerschap. Ook als je twijfelt over of je zwanger bent of niet doen ze het liever niet. Ze moeten toch aardig wat verdoving in je spuiten en dat is toch niet zo best.
Ben dus uit eindelijk niet geholpen, maar moet zeggen dat het me wel een beetje oplucht
goede beslissing,
ik zou ook niet doen idd hoor,
en nu alle goeds met je zwangerschap.
En hopelijk geen klachten die komen van je kiezen :thumbup:
Dank je wel Bianca, erg lief van je. Ik las dat jij al een tijdje bezig bent. Sorry, ik vind het heel lastig om zo makkelijk zwanger te worden/zijn en dt anderen er zo veel moeite voor moeten doen. Het is niet eerlijk allemaal. Ik hoop dat jij ook heel snel een kindje in je buik hebt.
Hele dikke kus, Windy