bezoek chiropractor

wie herkent dit,

we zijn gister naar de chiropractor geweest, deze heeft 2 kleine blokkades verholpen, in zijn nekje en boven 1 heupje bij onze zoon van 6 weken oud. nu is hij vandaag enorm onrustig, en jengelig, kan dit een reactie zijn op de behandeling? en moet ik hier wat mee doen? of gaat dit zo ook weer over?

alvast bedankt!

Ik heb dan geen ervaring met een chiropractor maar wel met een osteopaat.

Bij de behandelingen van de osteopaat is het ‘normaal’ dat ze de eerste paar dagen onrustig zijn…

ik heb vernomen dat je met kleine kindjes nog niet naar een chiropracter moet gaan…

Het kán een reactie zijn op de behandeling. Het is natuurlijk niet niks, en een hoop prikkels ineens. Wacht het een dag of 2 nog af, hou m even goed in de gaten en merk je iets vreemds dan zou ik even aan de bel trekken!

ja hoor, het kan de klachten in het begin verergeren.

Ik ben ook met mijn zoon geweest ivm overmatig huilen, had ook een blokkade in zijn nekje en boven zijn biletjes.

Heetf niks geholpen helaas.

Ik ben zelf regelmatig onder behandeling van een chiropractor en kan me héél goed voorstellen dat je kindje nu wat onrustig is. De eerste 48 uur na een behandeling kun je je echt wel wat onwennig of zelfs doodmoe voelen.

hier gaf die best man aan dat je kindje heel anders kan zijn, van overmatig moe tot ontzettend veel energie. We moesten die dag zelf rustig aan doen. Ze was ook wel onrustig, maar dat is ze eigenlijk nog steds wel :oops:

het gaat stukken beter! hij is weer de oude hoor, misschien zelfs nog rustiger, :slight_smile: we zijn sinds 2 dagen aan het inbakeren, wat een uitvinding! hij slaapt zelfs nu overdag 3 uurtjes achtereen, dat was eerder steeds een uurtje af en toe, ook s nachts nu om de 5,5 uur een fles ipv dat hij na 3,5 uur alweer kwam! heerlijk…

Fijn dat het weer lekker gaat! :thumbup: