waar koop ik zo’n blaadjes waar ik stikkers op plakken kan , ik ben bezig met die stikkers om haar zindelijk te krijgen en ze zit de hele dag op hetpotje dus het gaat snelo hier zo’n velletje hihih maar ik wil er ook wat hebben voor mijn moeder dat zij het hetzelfde doet als hier , maar waar krijg je die
die wat ik nou heb die had ik bij het potje van fp gekregen toen ik die kocht
Leuk gekleurd papiertje, zelf vakjes maken en plakken maar
Dat is een goeie, inderdaad! Ik koop ze zelf bij de boekhandel ofzo… Ben wat luier aangelegd… :oops: :shifty: :lol:
En buiten dat… Quentin is al ietwat verwend, hij vindt het GE-WEL-DIG om stickers van Cars op zijn kastje te mogen plakken wanneer hij weer eens wat op het potje gedaan heeft… Je wilt niet wéten hoe dat kastje er uitziet… :oops: :shifty: :lol:
ik heb gewoon zelf een papiertje met hokjes gemaakt :lol:
Bij de hema, kan je stickerboekjes kopen, daar zitten kleine en grote stickers in. Op de markt kan je ook stickers kopen. Veel succes
Ik heb in de wc een gekleurd papier hangen met vakjes waar Yeline stickertjes kan op plakken als ze wat op de wc heeft gedaan. Heb gewoon verschillende soorten stickers gekocht en ze mag dan elke keer zelf 1 uitzoeken.
Peggy ik stuur je even een linkje door :mrgreen: .
oeps sorry ik lees je vraag nu pas goed, je zoekt geen stickers maar opplakvellen…tja dat was hier gewoon gekleurd papier :oops: :mrgreen:
@mama van anne wrote:
oeps sorry ik lees je vraag nu pas goed, je zoekt geen stickers maar opplakvellen…tja dat was hier gewoon gekleurd papier :oops: :mrgreen:
:lol:
Eh… Ik heb het ook niet goed gelezen… :oops:
ik maakte hokjes op de achterkant van een mooie kaart…
zelf iets tekenen?
ik had deze boom getekend en aan de takken en in de stam de stickers laten plakken.
hier vandaag ook begonnen met stickers
heb zelf hokje gekaakt op een vel papier en heb bij de zeeman stickers gehaald hebben ze boekjes met 700 stickers (kan genoeg plakken ) groot en klein voor maar 99 cent
hier zit de eerste sticker al op het papier
het papier hangt aan de koelkast zodat ze hem zelf goed kan zien
Heb stickers gehaald bij de zeeman, allerlei soorten en die mag ze op de stortbak plakken :mrgreen: Het is nog een oudje en we willen binnenkort de wc verbouwen dus tot dan mag ze 'm pimpen :lol:
nou ik heb de stikkers niet meer nodig gehad , ze vind het helemaal niet intressant om voor een plasje of poepje een stikker te krijgen , ze heeft het niet nodig zonder gaat ze ook gewoon er op hihihi mijn spook
en ze is dus al die tijd gewoon door blijven gaan op het potje en op de wc , zonder ongelukjes , dus ze is zindelijk :dance: :dance: :dance:
Goed zoooo :dance:
Hier werd alles op het potje geplakt,maar dat was ook van korte duur.
Hij vind de stikkers ook niet zo bijzonder om te krijgen.
Ik ben vandaag begonnen en hij wilde de stickers op het potje plakken.
Maar aangezien ik dat niet zo handig vind heb ik maar even een potje getekend en dat een aantal keer op gekleurde vellen gekopieerd. Kan hij zijn stickers tóch op het potje plakken.
Nu moet hij alleen nog op het potje plassen…