Bezichtiging... mensen komen niet opdagen...

Grr… ik zit hier stevig te balen. Tussen 13.00 en 13.30 zou er een stel langskomen om ons huis te bezichtigen. Om half twee was er nog niemand te zien. Isabels middagdutje hadden we maar uitgesteld, maar dit ging wel lang duren. Twee uur niemand… kwart over twee heeft Jeroen dus maar gebeld waar ze bleven. “Oh ja… ik had je telefoonnummer niet meer dus ik kon niet bellen maar we komen toch maar niet langs” Jeroen dus vragen of ze dat dan niet per mail nog door hadden kunnen geven, maar het berichtje hadden ze kennelijk ook gewist. Lekker snugger. Ze vonden het toch te ver weg, ons huis. Dat hadden ze eerder ook wel kunnen bedenken, voor ze afspraken maakten.



Oh ik baal zo van mensen die hun afspraken niet nakomen!!!



Nou en nu ligt Isabel twee uur later dan normaal dan ook op bed. Zucht.



Ondanks m’n KOK moeheid is het toch wel lekker om hier even te kunnen mopperen… :mrgreen:

Grrr :evil: Makkelijk hoor, je kunt toch wel even mailen/bellen dat je niet komt? Sommige mensen :roll:

Je ziet het hé:

kok niet té snel vaarwel zeggen ! :wink:



Neen, serieus: ik vind dat écht niet kunnen van die mensen !

Echt :thumbdown:



liefs

Gerda

Raar zeg van dei mensen ,maar verkoop je je huis zelf?bij ons komt de makelaar met de mesnen en zijn wij niet thuis.

@M@@ike wrote:

Raar zeg van dei mensen ,maar verkoop je je huis zelf?bij ons komt de makelaar met de mesnen en zijn wij niet thuis.




Ons huis gaat pas begin januari via de makelaar in de verkoop, vandaar.

moet je veel aan je nieuwe huis doen en is het ook in den haag?waarneer willen jullie over?wat een hoop vragen he maar ik ben niet nieuwsgierig hoor!! :liar:

We hoeven er helemaal niks aan te doen! Het is helemaal gerenoveerd, nieuwe keuken, nieuwe badkamer… echt super. Dus als we volgende week de sleutel hebben dan kunnen we langzamerhand wat spullen over gaan brengen. Het is aan de overkant van hier! :mrgreen: Lekker makkelijk dus. :dance:

waarom zet je je huis dan pas zo laat bij een makelaar te koop?je hebt dus nu straks een dubbele hypotheek toch?

@M@@ike wrote:

waarom zet je je huis dan pas zo laat bij een makelaar te koop?je hebt dus nu straks een dubbele hypotheek toch?


We weten pas een paar dagen dat we de sleutel krijgen. We hadden geen zin in makelaarskosten voor niks! En die dubbele lasten weten we gelukkig een tijdje goed op te vangen dus daar maken we ons geen grote zorgen om.



We hebben er goed over nagedacht hoor, wat voor ons het beste is! :wink:

Dan is het idd erg zuur dat die mensen vandaag niet op zijn komen dagen,nou ja wie weet komen er nog anderen.

@M@@ike wrote:

Dan is het idd erg zuur dat die mensen vandaag niet op zijn komen dagen,nou ja wie weet komen er nog anderen.




Niet alleen “dan”… ik vind het gewoon erg slordig als mensen hun afspraken niet nakomen. 'k Had er niet op gerekend dat precies zij ook daadwerkelijk kopers zouden zijn… we rekenen er eigenlijk op dat ons huisje heus wel een paar maanden te koop zal staan en dat hebben we allemaal dichtgetimmerd. :smiley:

ik heb dat ook een aantal keren gehad maar gelukkig moest ik niet thuis zijn enzo. Maar vervelend si het zeker!!!

Nou lekker dan zulke dingen, vind het echt associaal eigenlijk!