bewgende fotoavater!

hallo,



sommige mensen hebben een hele mooie bewegende avater met verschillende foto’s

ik ben al aan het vogelen geweest maar het wil bij mij niet lukken!

kan iemand voor mij de avater maken met onderstaande foto’s



alvast bedankt,



silvia

en nog een foto

Ik wil er best even naa kijken voor je. Maar ik ben nog even druk met wat andere zaken. Dus dat loopt wel een paar daagjes aan.

hallo ruud,



alvast bedankt, en het maakt niet uit dat ik er een paar daagjes op moet wachten.

ik kom er zelf toch niet uit!!



groetjes silvia

Omdat Ruud het nogal druk heeft, hoop ik dat hij het niet erg vind dat ik alvast voor je aan het knutselen ben geslagen.

Als je hem sneller naar de volgende foto wilt laten gaan (of langzamer), of als je er een effect bij wilt hebben, geef je maar een gil :wink:

hallo Antoinet



:clap: :clap: heel erg bedankt dat je dit voor mij wilt doen!

durf het bijna niet te vragen, maar kan je er iets van een effect doorheen plaatsen.



bedankt :thumbup: :thumbup:



ps kun je me uitleggen hoe je dat heb gedaan en met welk programma



groetjes silvia

@@ntoinet wrote:

Omdat Ruud het nogal druk heeft, hoop ik dat hij het niet erg vind dat ik alvast voor je aan het knutselen ben geslagen.


Welnee prima gedaan joh! :thumbup:

Oke Silvia, ik ga nog even knutselen voor je :wink:

Ik heb dit met animation shop gedaan (zit bij de versie van paint shop pro die ik heb)

ik is ook nieuwsgierig met welke proggie het gedaan is… vind het erg gaaf uitzien!!! oh ik lees het al… psp!!! die heb ik ook… ga eens zoeken straks :slight_smile:

Oeps Silvia, ik heb er eentje met effect gemaakt voor je, maar helaas kom ik er net achter dat die qua bestandsgrootte veel te groot is voor een avatar. Zodra ik een effect toevoeg bestaat hij gelijk uit veel meer plaatjes en is dus het aantal kb’s ook gelijk veel groter.

Ik zal hem hier wel neerzetten, omdat je hem misschien wel graag wilt hebben, maar je kan dus helaas geen avatar met effect gebruiken.

hallo antoinet,



ik ben er erg blij mee,

bedankt voor alles



groetjes silvia

Graag gedaan :wink:

ik vraag mne toch af hoe jullie allemaal die mooie dingen voor elkaar krijgen, ik heb al zoooo lang deze foto van lucas en wil ook wel eens weer een nieuwe foto van hem maar ik weet niet meer hoe ik dat heb gedaan, ik krijg ze wel klein maar onder de 34 kb krijg ik ze niet

ik zalmorgen vroeg wel even een heeeele leuke foto maken van zoontje lief en dan kom ik hier nog wel een keertje kijken misschien dat er dan al iemand is die me eventjes kan helpen om verschillende foto’s achter elkaar te krijgen net zoals hier boven

vind ze echt heel gaaf namelijk



groetjes een hele onhandige kim hihihihi

Kim, met welk programma verklein jij je foto’s?

En heb jij animation shop?

Anders kan ik wel uitleggen hoe je meerdere foto’s achter elkaar kan krijgen, maar als je die niet hebt, dan leg ik het voor niks uit :lol:



Je mag eventueel de foto’s die je erin wilt hebben ook wel hier neerzetten of in een pb naar mij toesturen, dan wil ik hem wel voor je maken.

neej ik heb dat programma niet :cry: ik verklein de foto’altijd met paint coprimeren en dan webpagina’s

dus ik zal ze er wel even bij voegen

en nog 1

en nog 1 alvast bedankt :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Alsjeblieft :wink:

oohh helemaal geweldig dank je wel :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Graag gedaan :wink: