Kan een beebje ook te druk zijn? :oops: :think: Zusje is echt super actief normaal is ze wel druk maar nooit zo lang. En nu dus al een half uur super actief. Is dat heel erg?, of zal er iets aan de hand zijn?
Als je je ongerust maakt kun je beter bellen.
Mij is altijd verteld dat bij weinig beweging, of juist bij heel veel beweging ik moest bellen.
(en ik heb teveel in het vlinderhoekje gelezen vrees ik :shifty:, dus zou zeeeeker bellen)
hier is de beeb ook zo`n 12 uur per dag flink actief… zeer vermoeiend soms, maar nog altijd prettiger dan geen beweging.
volgens de VK heeft de beeb gewoon veel ruimte, omdat de baarmoeder bij een volgend kindje altijd makkelijk meerekt…
moet zeggen dat ik blij ben dat het einde in zicht is… ik voel de beeb nu al sinds 6:00 en ben het even zat… (niet elk moment even sterk hoor, maar zeker periodes van 20 a 30 minuten fors geduw en getrek…)
heb toch maar even gebeld (te snel overbezorgd )
mag vanmiddag even heen :oops:
Denk dat hij bij mij meer dan 12u actief is, heel vermoeiend
Ik zou me geen zorgen maken en als je dat toch doet, iemand bellen :-*
@Karin1981 wrote:
heb toch maar even gebeld (te snel overbezorgd )
mag vanmiddag even heen :oops:
laat je even weten wat er uit komt?
Tuurlijk laat ik het weten, vind het gewoon vreemd, ben ik niet gewend :oops: :oops:
Talysha was nooit echte en drukke baby, en Jenna was ontzettend druk in mijn buik.
Jenna was ook heel vaak een half uur a een uur echt heel erg actief.
Ik had het idee bij Jenna dat ik haar heel de dag wel voelde bewegen.
Nathalie was van de 24 uur in een dag bijna 23 uur actief, zeer, zeer vermoeiend kan ik je zeggen.
Nu is ze nog steeds druk trouwens :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
Nathalie was van de 24 uur in een dag bijna 23 uur actief, zeer, zeer vermoeiend kan ik je zeggen.
Nu is ze nog steeds druk trouwens :mrgreen:
Ik hoopte het anders te zien :shifty: , M.ea bewoog heel rustig altijd en was druk en sliep niet overdag :roll: , dus ik hoop dat deze gewoon supermoe gaat zijn als hij er is :inlove:
Karin, wanneer moest je gaan?
HIer ook, Y.eline was heel rustig heb bij haar heel vaak een ctg gehad omdat ik haar zo een dag niet voelde en nog steeds rustig.
Indy was super druk en nu nog steeds erg aanwezig :shifty:
Karin succes vanmiddag :hug:
succes Karin !
:-*
hoop dat alles ok is met zusje…
liefs
Gerda
lig nu aan de ctgkind is nu al eigenwijs nu fijn rustig zucht de hele dag druk buik ging alle kanten op maar nu :roll: :mrgreen:
:mrgreen:
Hier is het heel wisselend. Was hij maandag en dinsdag vrij druk, met periodes
van heel druk, is i woensdag en vandaag weer lekker rustig. Beweegt maar wel een
beetje in de chill-stand. Is al weken zo. In het begin dacht ik; nu voel ik het
kind niet meer…
om de volgende dag mn buik te verbouwen.
Olief was altijd vrij rustig.
Kan het zijn met hoe de placenta en kind ligt? Ik heb het idee dat dit kind anders in
de baarmoeder ligt / of dat de bm wat anders ligt. Het voelt van binnen anders.
R.omy was ook super druk in mijn buik. Ook vaak heel lang!
Ik zei wel eens dat ik dacht dat ze gewoon de hele tijd met haar benen lag te trappen…
Nu blijkt dat ze dat nog steeds doet :mrgreen: Ze trappelt altijd met haar beentjes. Druktemaker!
Ben weer terug, mevrouw vind had een plekje gevonden waar geen placenta ligt om fijn daar te stompen en te schoppen. :roll: :roll: Maar alles verder goed, keurig ctg geen rare dingen gelukkig. DRukte is verder niet erg lievert jusit teveel dan te weinig
:dance: :dance: :dance: :dance:
wat een mooi bericht, Karin !!!
liefs
Gerda
:thumbup: