bewegingen minder hard

hoiii



de laatste tijd voel ik de kleine helemaal onder in me buik 1 a 2keer per dag zachtjes schoppen terwijl het de weken ervoor lekker erop los schopte .

ik por afentoe maar ff in me ziij en dan voel ik er weeg draaien en dan denk ik van pff ze is der nog hahah.



bij me dochter herinner ik me dat ze juist steeds harder en hoger schopte … hoe is dat bij jullie



groetjesss

Hier schopt hij juist steeds harder, hij wordt natuurlijk ook steeds sterker. Misschien ligt het ook aan hoe de baby ligt enzo?

Maak je je zorgen of is dat het niet?

merk dat je je erg veel zorgen maakt over allerlei zaken…probeer je nog wel een beetje van je zwangerschap te genieten meid?

nou ja zorgen is een groot woord hoor bedoel als ik ff por beweegt ze hahhaa maar ben bij me eerste idd gewend dat ze harder en hoger in me buik shopte… maar nu is het allemaal als het gebeurdzo zachtjes… vroeg me af of meerdere dat zoo ervaarden



groetjess mir

Nee, deze beeb schopt en beweegt nog meer dan Morris deed. En daar ben ik ook wel blij om. Het is toch prettig als je ze regelmatig voelt. Maar de ligging van het kindje is wel een beloangrijke factor. Ik ken mensen die hun kind bijn anooit gevoeld hebben in de zw schap. Volgens mij ligt de placenta dan meer aan de voorkant en die vangt dan toch het eea op. Maar vraag het je vk natuurlijk. Die kunnen dat het best uitleggen.

jaa wat je zegt over deplacenta heb ik idd gevraagd … hij ligt bij mij boven in.

herken wat jij zegt… het is zoo lekker als je ze voelt bewegen… daar heb je best een beurs gevoel voor over hahaha.



gisteren precies 1 keer heel zachtjes gevoelt. het hartje hoordeik met me angelsoundheel verweg mischienn dat zehier met der pips naar voorligt ofzo hahaha mag 19 okt weer naar de gyno en ga dan toch er ff over babbelen(weer :frowning: )



groetjesss

Hier had ik t zelfde van de een op de andere dag was t veel minder wel wat bewegingen maar niet meer de porren … ik was wel bezorgt en toen hebben ze een extra echo gedaan en daarop bleek idd dat de kleine ineens met de voetjes en handjes in de placenta zat dus vandaar alleen de billen die dan bewegen en die je dus voelt.

Maar mocht t blijven zou ik wel even de vk bellen ook voor je eigen rust.



Liefs loes

jaa idd moet ervolgende week heen vandaar dat ik nie direct in paniek schiet.

heb woensdag een echo gehad en ben getoucheert en de hele mik mak. en tijdens het tousheren kon ze het hoofdje al voelen denk idd dat het kindje dus boven tegen deplacenta schopt en mischien wat minder met de handjes… als erwat was geweest hadden ze het denk ik woensdag wel op gemerkt… maar toch wil ok weer beurs geshopt worden hahahaha…



nooit gedacht dat ik dat nog een keer zou zegge



:slight_smile:

hier was het hetzelfde hoor :hug: vanaf week 29 waren de bewegingen ineens huh… anders ofzoiets … :think: ze schopte niet meer hard maar woelde wat meer en dat voelde ik natuurlijk minder heftig als een keiharde kick, en ook ik maakte me toen wel een beetje zorgen hoor :oops: maar ach het ene kind is gewoon een halve voetballer en de andere een wiebelkont ik moest me er iniedergeval niet druk om maken… :thumbup:

Hier is 't ook veranderd hoor.



Tot een week of 31 een compleet circus in mijn buik…en nu een stuk minder heftig. Wel steekt er regelmatig een voet uit mijn buik :inlove: :inlove:



Ik heb van de huisarts begrepen, dat 'ie al vast in mijn bekken zit en dus niet meer kan draaien en boksen…ik maak me dus maar geen zorgen.



De hik komt trouwens wel vaker voor nu… :smiley: schattig, maar ook een beetje zielig voor de beeb.

Hier had ik afgelopen week hetzelfde. Ik had er ook nog harde pijnlijke buiken bij. (Dat kwam door een blaasontsteking.)

De vk heeft nog even geluisterd en gevoeld, het hartje klonk prima. De kleine is waarschijnlijk anders gaan liggen, en daardoor voelde ik hem ook minder.

Vandaag is hij weer super actief.



Het is wel even schrikken he

heyy



dat van die harde buiken ken ik idd . heb ze de laatste tijd best vaak maar me gyno heeft gekeken en bij mij heeft dat te maken met me gedeeltelijk open baarmoeder hals…

maar vanochtend was ze der weer ff … dus me dag start vandaag goed hihih

Ik herken het helemaal voel de kleine sinds een week ook veel minder en maar erg zachtjes zal wel gewoon aan de ligging liggen en maken we ons dus druk om niks :wink:

Maar ben stiekem wel heel blij dat ik morgen een pretecho heb :wink: :inlove:

en… hoe was je pret echo???

je kleintje weer lekker rondzien dartellen?



groetjess mir