Bewegende avatar met meerder foto's?

Kan je deze verwerken in een avatar?? En met zo’n leuk gekleurd randje erom heen :pray: ??



Dank je wel :mrgreen:

nog meer :mrgreen:

Wow Mel, tnx! Ik zie het nu pas…heb hem gelijk geupload!

Hij is erg leuk geworden :mrgreen:

Thanks Mellie :-* je bent een SCHAT!!! :inlove: :thumbup:

Thanks meiden :oops: :mrgreen:





Juudje: ik ben er mee bezig hoor krijg alleen de kwaliteit niet goed, komt denk ik door dat gekleurde randje.

Zal ik een foto weglaten of het randje?

ooooh ik wil er graag ook een nieuwe met andere fotos :oops:<br /> <br /> Zal de fotos hier neerplaatsen :lol:



Enne ik wil ook wel een leuk randje eromheen :smiley:

Mellie, laat dan het randje maar weg!! Ik vind de foto’s namelijk zo cute :inlove: :inlove:

Mellie



Ik wil ook graag een andere avatar :-* dus als je tijd hebt dan zou ik de volgende foto’s willen indien mogelijk met hard roze randje, maar als de kwaliteit minder wordt dan laat het randje maar weg :-*

en de laatste, samen met papa :inlove:

Oooo wat gaaf dit!!!



Mellie,



Durf het bijna niet te vragen :oops: maar als je tijd en zin hebt kun je dit dan ook voor mij maken??? Moet ik je dan nog pb,en??? Of hoe doe je dat??? Ik zal alvast fotos hierbij zetten maar weet niet of je er dan wat mee kan. Lijkt me geweldig om ook verschillende fotos te kunnen hebben! :dance:

Alvast bedankt!!! :-*

Ze komen er zo snel mogelijk aan meiden. :-*

Super!!! Dankje! Enuhhh, ik zie dat je zwanger bent!!! :thumbup: :dance: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Juudje: kijk even wat je er van vind, ik ben aan het prutsen geweest en de laatste foto waar Tim alleen op staat is een beetje erg korrelig geworden, denk dat het komt doordat er heel veel kleur in die foto zit.

Met 5 foto’s was ie in goede kwaliteit 31 kb en dat was te groot…

Roep maar wat je wilt, ik kan hem zo laten of ik kan een foto er af doen :oops:

Ik ben er toch achter dat het met 5 foto’s toch te pittig is om hem mooi te krijgen, 4 foto’s werkt het beste…

Mukkemuk: die van jou is nu ook klaar :slight_smile:





Oeps…jij wilde ook een randje :oops:

Ga hem effe aanpassen…

@Mellie wrote:

Juudje: kijk even wat je er van vind, ik ben aan het prutsen geweest en de laatste foto waar Tim alleen op staat is een beetje erg korrelig geworden, denk dat het komt doordat er heel veel kleur in die foto zit.

Met 5 foto’s was ie in goede kwaliteit 31 kb en dat was te groot…

Roep maar wat je wilt, ik kan hem zo laten of ik kan een foto er af doen :oops:

Ik ben er toch achter dat het met 5 foto’s toch te pittig is om hem mooi te krijgen, 4 foto’s werkt het beste…




Oke, ik zie het. Haal die laatste foto van Tim er maar af dan. Dan zijn de andere foto’s ook scherper??



Voor de rest ziet het er super uit!! Dank je wel :-*

@Juudje26 wrote:

@Mellie wrote:
Juudje: kijk even wat je er van vind, ik ben aan het prutsen geweest en de laatste foto waar Tim alleen op staat is een beetje erg korrelig geworden, denk dat het komt doordat er heel veel kleur in die foto zit.

Met 5 foto’s was ie in goede kwaliteit 31 kb en dat was te groot…

Roep maar wat je wilt, ik kan hem zo laten of ik kan een foto er af doen :oops:

Ik ben er toch achter dat het met 5 foto’s toch te pittig is om hem mooi te krijgen, 4 foto’s werkt het beste…




Oke, ik zie het. Haal die laatste foto van Tim er maar af dan. Dan zijn de andere foto’s ook scherper??



Voor de rest ziet het er super uit!! Dank je wel :-*




Klopt, dan krijg je zoiets :slight_smile:

Mukkemuk, hopelijk vind je hem mooi zo :smiley:

Victoria lieverd…

And last but not least voor Mootje :smiley: