Bewaren ovenschotel

Wij hadden vandaag Maggie Ovendagschotel Zuurkool. (die met de creme fraiche saus)

Maar ik heb zoveel over dat we er makkelijk nog een keer van kunnen eten.

Morgen gaan we bij mijn ouders eten, dus het kan pas maandagavond opgegeten worden.

Zou dat zolang bewaard kunnen blijven in de koelkast?

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik zou 'm maandag niet meer eten. Maar dat is gewoon een gevoel… Veel plezier morgen! :mrgreen:

Jaaaaa dat zou ik wel doen hoor!

ik maak vaak iets, dan heb ik over, eet ik de dag erna iets anders en dan de dag erop weer datgene.

Kijk als je nou op een camping in Zuid-frankrijk staat :wink: Maar gewoon in de koelkast, ik zou zeggen eetsmakelijk! :thumbup:

Ja… twee dagen kan makkelijk hoor. Doen we ook zo vaak, en dan smaakt het nog prima en we zijn er nog nooit ziek van geworden.

Oei…creme fraiche…mix uit een pakje ipv van vers. Nee, ik zou het echt niet weer opwarmen en eten. :sick:

Ik zou het ooknit doen.

Kun je zoiets niet invriezen voor een dagje ?

Ja kan wel mijn inziens.

Wij doen dat wel geregeld.

Ja hoor, kan wel, doen wij ook geregeld :slight_smile:

(zelfs met afhaal Surinaams/Chinees;

als je het maar snel in de koelkast zet

kan je dat best 2 dagen later nog eten :angel: )

Ik zou het ook niet meer eten dan hoor.

Dan had ik het eerder meteen ingevroren als het afgekoeld zou zijn. (maar dat doe ik ook bijna nooit).

Ben wel kieskeurig hoor,want iets gehaald van de chinees dat durf ik dan niet te bewaren,dan heb je namelijk geen idee hoe oud dat is???

Maar alles wat ik zellf maak dat gaat gewoon de koeling in en wordt 1 of 2 dagen laten gewoon genuttigt :lol:

@Nefarious wrote:

Oei…creme fraiche…mix uit een pakje ipv van vers. Nee, ik zou het echt niet weer opwarmen en eten. :sick:

De creme fraiche moet je in dit geval ook zelf maken, dmv poeder en water :wink: Dus het is geen verse creme fraiche.

Misschien kent iemand dit wel Maggi Ovendagschotel!